کد خبر : 1755360 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:40 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: چرا تمدید کردم و بازنشسته نشدم؟

ستاره اسپانیایی ویسل کوبه از دلیل تمدید قرارداد دو سال با این باشگاه صحبت کرد.

اینیستا: چرا تمدید کردم و بازنشسته نشدم؟

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا هافبک اسپانیایی ویسل کوبه عنوان کرد که دوست دارد همچنان به بازی کردن ادامه دهد و نمی خواهد به خاطر مصدومیت مجبور به بازنشستگی نشود.

هافبک اسپانیایی قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرده و دو سال دیگر نیز در این تیم بازی خواهد کرد.

 

 

1600255

 

 

اینیستا بعد از تمدید قرارداد با ویسل کوبه گفت:« انگیزه زیادی برای همکاری با تیم کوبه داشتم و خوشحالم دو سال دیگر نیز بازی می کنم.  من می خواهم کسی باشم که تصمیم می گیرد که چه وقت بازنشسته شوم. من نمی خواهم مصدومیت  من را مجبور به بازنشستگی کند.»

 

زننده گل قهرمانی اسپانیا در فینال جام جهانی 2010 با قراردادی به ارزش 30 میلیون دلار در سال  2018 از بارسا به ویسل کوبه پیوست.

او به کوبه که در حال حاضر در رده پنجم لیگ ژاپن است کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته صعود کند.

اینیستا که در آوریل 2019 به عنوان کاپیتان کوبه انتخاب شد ، پس از پارگی تاندون ران راست  برای چند ماه از میادین دور بود. پس از جراحی در بارسلونا ، او در ماه آوریل به تمرینات بازگشت.

 

 

1597106

 

 

این بازیکن در ادامه صحبت های خود گفت:«  پروژه ما در تیم ویسل کوبه در مسیر درست پیش می رود. آنچه مهم است این است که ما همیشه به عنوان یک باشگاه با کیفیت عالی کار کنیم.»

اینیستا از محبوبیت زیادی در ژاپن برخوردار است و به عقیده تحلیلگران وی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از روش های مختلف تجاری برای تیم ویسل کوبه درآمدزایی کرده است.

دیدگاه‌ها