کد خبر : 1755389 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:45 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بی‌احترامی به کلوپ؛

انتقاد اسطوره‌های لیورپول از رفتار مانه

به رغم پیروزی 4-2 شاگردان یورگن کلوپ در اولدترافورد، این رفتار بی ادبانه سادیو مانه با سرمربی قرمزها بود که پس از بازی بیشترین واکنش ها را برانگیخت.

انتقاد اسطوره‌های لیورپول از رفتار مانه

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی شب گذشته لیورپول برابر منچستر یونایتد، یورگن کلوپ دیوگو ژوتا را به جای سادیو مانه از ابتدا به زمین فرستاد و مهاجم سنگالی در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت. اما پس از پایان بازی مانه که اصلا از این موضوع راضی نبود، مخصوصا که موفق به گلزنی هم نشده بود، حاضر نشد با کلوپ که برای خوش و بش به سمت او رفته بود دست بدهد.

مایکل اوون، اسطوره لیورپول، مانه را به دلیل احترام نگذاشتن به سرمربی تیم سرزنش کرد و گرام سونس نیز یکی دیگر از اسطوره های قرمزها بود که زبان به انتقاد از مهاجم ناراضی و عصبانی لیورپول گشود.

 

1601210

 

کلوپ از اینکه شاگردانش توانسته بودند منچستریونایتد را در خانه‌اش با نتیجه از پر گل شکست دهند و امیدهای‌شان را برای کسب رده ای در تاپ فور زنده نگه دارند بسیار خوشحال بود و پس از پایان بازی به زمین رفت تا این موفقیت را با بازیکنانش جشن بگیرد. او در زمین بازی با همه از بازیکنان خودی گرفته تا بازیکنان منچستریونایتد خوش و بشی کرد و تنها این سادیو مانه بود که با عصبانیت از سرمربی خود رو برگرداند و مچ بند خود را به زمین کوبید و به رختکن رفت تا کلوپ برای لحظاتی با دست دراز شده به سوی مهاجم عصبانی، خشکش بزند.

 

1601206

 

کلوپ پس از بازی گفت که این اتفاق مهمی نبوده و مشکلی بین او و مانه وجود ندارد. مایکل اوون اما درباره این گستاخی گفت: "به نظرم یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی موضوع را خوب مدیریت کرد. اوضاع را آرام کرد و گفت این برخورد اهمیتی نداشته است. او نمی خواست تا درخشش نمایش عالی لیورپول و یک نتیجه بسیار خوب را تیره و تار کند.

اما، و این یک امای بزرگ است، تو حق نداری با سرمربی ات چنین کاری کنی، مخصوصا حق نداری در ملاعام چنین رفتاری داشته باشی.

 

1601484

 

فردای بازی می روی و در اتاقش را می زنی و اگر از تصمیماتش راضی نیستی حرفت را به او می زنی، اما چنین کاری نباید بکنی. این نشان دهنده فقدان احترام است. این تصویر بدی را پیش چشم هواداران و هم تیمی هایش به نمایش می گذارد.

فراموش نکنید که او بازی نکرد و سه بازیکن دیگر بازی کردند و آن سه بازیکن، صلاح، ژوتا و فیرمینو، هر چهار گل لیورپول را به ثمر رساندند. پس نمی توان گفت که کلوپ درباره بازی ندادن به او اشتباه کرده بود.

من قبل از بازی گفتم که اگر دست من بود مانه را بازی می دادم، فکر می کنم او فوق العاده است، من به نظرم او یک بازیکن درخشان است، من عاشق تماشای بازی او هستم، اگر من یک مدافع بودم، از بازی کردن مقابل او نفرت داشتم.

اما در نهایت تیمی که کلوپ انتخاب کرد، سه مهاجمی که او به زمین فرستاد چهار گل به ثمر رساندند. تو نمی توانستی این کار را انجام دهی. این فقدان احترام است، به خصوص با یورگن کلوپ که به همه احترام می گذارد. به نظر من که رفتار خیلی بدی بود."

 

1601481

 

گرام سونس، دیگر اسطوره لیورپول در این باره گفت: "بی‌احترامی بود. اگر من سرمربی بودم اصلا از این کار خوشحال نمی شدم. او باید کمی احترام نشان دهد.  این بی احترامی به سرمربی و باشگاه بود. او چطور می تواند در این مورد بحث کند؟ مانه فصل خوبی نداشته و لیورپول این بازی را 4-2 برد!"

 

 

 

 

دیدگاه‌ها