کد خبر : 1755400 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:18 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

"تیترها را از همین الان می توانم حدس بزنم!"

کلوپ: مانه؟ باید من را وقتی بازیکن بودم می‌دیدید...

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی برابر منچستریونایتد، درباره رفتار توهین‌آمیز سادیو مانه پس از سوت پایان بازی با شوخی و خنده سخن گفت.

کلوپ: مانه؟ باید من را وقتی بازیکن بودم می‌دیدید...

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ اصرار دارد که هیچ مشکلی بین او و سادیو مانه وجود ندارد. مانه شب گذشته در پیروزی 4-2 لیورپول برابر منچستریونایتد تنها 16 دقیقه در زمین حضور داشت و این موضوع باعث عصبانیت شدید مهاجم سنگالی قرمزها شد. پس از پایان بازی مانه که اصلا از این موضوع راضی نبود، حاضر نشد با کلوپ که برای خوش و بش به سمت او رفته بود دست بدهد و با عصبانیت از کنار او گذشت و پس از کوبیدن مچ بندش به زمین، به رختکن رفت.

یورگن کلوپ اما در مصاحبه های خود پس از بازی تلاش کرد تا این برخورد ناخوشایند با مانه را کوچک و بی اهمیت نشان دهد و اصرار داشت که او درباره این اتفاق کاملا آرام و خونسرد است.

 

1601523

 

دیوگو ژوتا که در این بازی با تصمیم کلوپ از ابتدا به جای مانه به زمین رفته بود توانست گل نخست لیورپول را به ثمر برساند و دو مهاجم دیگر قرمزها، فیرمینو و صلاح، نیز در این بازی گلزنی کردند تا یک پیروزی بسیار مهم در راه زنده نگه داشتن امیدهای کلوپ و شاگردانش در رسیدن به تاپ فور و حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ به دست بیاید.

کلوپ پس از بازی اصرار داشت که بین او و مانه مشکلی نیست و تنها مشکل این بود که او فرصت نکرده بود توضیح دهد چرا تصمیم گرفته است که دیوگو ژوتا را از ابتدا به زمین بفرستد. سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری امروز خود و پیش از سفر به وست بروم بار دیگر تاکید کرد که هیچ اختلافی بین او و مانه وجود ندارد.

کلوپ به خبرنگاران گفت: "من نمی توانم از این موضوع داستانی بزرگتر از آنچه که هست بسازم. فوتبال یک بازی احساسی است و همه از ما انتظار دارند تا احساسات‌مان را همیشه کنترل کنیم. مسئله این است که این ممکن نیست و جواب نمی دهد.

برای من هم وقتی بازیکن بودم چنین اتفاقی افتاده، برای دیگر بازیکنان هم وقتی که من سرمربی‌شان بودم چنین اتفاقی افتاده است. ما تا این لحظه هنوز فرصتی پیدا نکرده ایم که درباره آن اتفاق صحبت کنیم اما بالاخره صحبت خواهیم کرد و چیزی بین‌مان باقی نمی ماند. همه چیز درست خواهد شد.

 

1601219

 

آیا دوست داریم این چیزها اتفاق بیافتند؟ نه. اما این اولین بار در زندگی من نیست که شاهد چنین چیزی هستم و متاسفانه باید بگویم که آخرین بار هم نخواهد بود.

مسئله این است که اگر کسی پنج میلیون بار به من احترام بگذارد و یک بار احترام نگذارد، کدام مهمتر است؟

دنیا الان در چنین موقعیتی است که شما اهالی رسانه آن یک بار –بی‌احترامی- را بزرگتر از آنچه که لازم است می کنید. مسئله متاسفانه این است و امیدوارم که رییس شما هم اگر یک بار به او بی احترامی کردید، بقیه چیزها را از یاد نبرد. حتی همین الان هم می توانم ببینم که چه تیترهایی قرار است بزنید!

 

1601483

 

من کاملا درباره این موضوع آرام هستم. اگر شما من را به عنوان یک بازیکن دیده بودید، اینکه از روی احساسات دست به چه کارهایی زدم، واقعا دیوانه‌وار بود! من یک آدم کاملا معمولی هستم، اما این اتفاق برای من هم افتاد.

چیز دیگری نیست. ما درباره این اتفاق صحبت خواهیم کرد و اوضاع را مرتب می کنیم. همین."

لیورپول در سه بازی پایانی خود در لیگ برتر باید در خارج از خانه با وست بروم و برنلی دیدار کند و سپس در آنفیلد میزبان کریستال پالاس باشد. آنها همچنین برای رسیدن به تاپ فور چشم به بازی روز سه شنبه چلسی و لسترسیتی در استمفورد بریج خواهند داشت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها