کد خبر : 1755405 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:59 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه بازی با وست‌بروم؛

ماگ ویژه کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی (عکس)

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وست بروم، باز هم ماگ معروف آقای معمولی را در دست داشت.

ماگ ویژه کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته موفق شد در اولدترافورد منچستریونایتد را 4-2 شکست دهد و در ادامه روز یکشنبه به مصاف وست بروم خواهد رفت.

یورگن کلوپ امروز در کنفرانس پیش از مسابقه با وست بروم حاضر شد و ضمن صحبت درباره وقایع بازی برابر منچستریونایتد و همچنین مسابقه ای که با وست بروم در پیش دارند، ماگ معروفش که با اشاره به مورینیو که آقای خاص (The Special One) نامیده می شود، روی آن نوشته شده است آقای معمولی (The Normal One) را نیز روی میز داشت و گاهی از آن قهوه می نوشید.

 

1601531

 

این ماگ معروف مورد توجه هواداران نیز قرار گرفت و لیورپولی ها با شوخی و خنده از کنایه سرمربی خود به ژوزه مورینیو در نخستین کنفرانس مطبوعاتی که به عنوان سرمربی لیورپول برگزار کرد، یاد کردند.

کلوپ نخستین بار از این ماگ در مصاحبه با BBC در سال 2018 استفاده کرد و در آن زمان نیز طرح روی این ماگ به شدت توجه هواداران را به خود جلب کرد.

 

1601530

 

نوشته روی این ماگ که تصویری از کلاه و عینک کلوپ نیز روی آن نقش بسته، اشاره به اولین مصاحبه این سرمربی آلمانی به عنوان سرمربی لیورپول درسال 2015 دارد که در پاسخ به سوالی در این باره که ژوزه مورینیو خودش را آقای خاص می نامد، گفته بود: "من نمی خواهم خودم را توصیف کنم. من یک آدم کاملا معمولی هستم. من آقای معمولی هستم."

کلوپ پیشتر نیز چند باری در کنفرانس های خود در طول این سال ها با این ماگ مخصوص خود خنده به لب هواداران و خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی آورده بود.

 

دیدگاه‌ها