کد خبر : 1755411 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:11 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

بادران تهران ۲ – گل ریحان البرز یک 

لیگ یک / بادران به رتبه ی دوم رسید

بادران با پیروزی دو بر یک در برابر گل ریحان به رتبه ی دوم جدول رده بندی لیگ یک رسید.

لیگ یک / بادران به رتبه ی دوم رسید 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با حملات تیم بادران آغاز شد و حسین شاهوردی مدافع پیش تاخته بادران در دقیقه 26 برای تیمش گلزنی کرد. 5 دقیقه بعداز این گل مرتضی خراسانی دروازه ی تیم گل ریحان را باز کرد تا تیم بادران دو بر صفر از حریف خود پیش بیافتد. 

 

گل ریحان که دراین بازی محمود شافعی را به عنوان سرمربی بر بالای سر خود می دید بعد از دریافت دو گل کمی جلو کشید و در دقیقه ی پایانی نیمه ی نخست یکی از گل های خورده را جبران کرد ودر نهایت نیمه ی اول با نتیجه ی دو بر یک به سود بادران خاتمه یافت. 

 

نیمه ی دوم بازی کمی برای بادران سخت شد به این خاطر ترس از دریافت گل دوم کمی شاگردان محسن عاشوری را محتاط تر کرده بود. همان طور که سرمربی تیم بادران پیش از بازی پیش بینی کرده بود برتری بادران در این بازی آسان به دست نیامد. دوندگی و انگیزه شاگردان محمود شافعی برای متوقف کردن یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر موجب شد تا در نیمه ی دوم کمی کار برای شاگردان محسن عاشوری سخت شود. البته تیم تهرانی برای رسیدن به گل سوم و گل های بعدی به بازی رو به جلوی خود ادامه داد اما در نیمه ی دوم این تلاش ها نتیجه نداد و  در نهایت بادران با همان نتیجه ی دو بر یک به برتری رسید. البته همین نتیجه برای سه امتیاز کافی بود و حالا بادران با فاصله ی دو امتیازی مس کرمان رسیده است. آنهم با حضور در رتبه ی دوم جدول. بادران پیش تر با محسن عاشوری صدرنشینی در لیگ یک را هم تجربه کرده بود. 

 

گفتنی است تیم بادران با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را در فصل جاری به عدد 30 رساند و فعلا عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ یک را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها