کد خبر : 1755412 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

رایکای بابل صفر – استقلال خوزستان صفر 

لیگ یک / رایکا به سود مدعیان بازی کرد

مصاف رایکای بابل و استقلال خوزستان با نتیجه ی مساوی بدون گل پایان یافت و این نتیجه به سود تیم های مدعی صعود به لیگ برتر تمام شد.

لیگ یک / رایکا به سود مدعیان بازی کرد 

به گزارش "ورزش سه"، رایکا که در بازی پیشین دو گل به تیم آرمان گهر زده بود خیلی امیدوار بود در برابر استقلال خوزستان به پیروزی برسد اما ساختار دفاعی استقلال خوزستان که در این فصل بارها و بارها هنر خود را به رخ کشید در برابر حملات تیم مازنی نمایش خوبی داشت. استقلال خوزستان البته برای کسب سه امتیاز این دیدار حملات پراکنده ای را روی دروازه رایکا تدارک دید اما از این حملات به نتیجه ای نرسید ودر نهایت این بازی با نتیجه مساوی 0-0 پایان یافت. 

 

استقلال خوزستان با کسب یک امتیاز این دیدار 39 امتیازی شد اما رتبه ی دوم جدول را بعد از هفته های متوالی از دست داد و حالا این جایگاه در اختیار تیم بادران قرار رفته است. این نتیجه نشان داد استقلال خوزستان برای مدعی ماندن باید در خانه ی حریف هم برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه بازی کند. 

 

رایکا با کسب یک امتیاز این دیدار 30 امتیازی شد و در نیمه ی پایین جدول شرایط خود را برای ماندن در جدول بازی ها بهتر کرد. روند تیم رایکا در هفته های اخیر در مسیر نتیجه گیری بوده و بدون شک در هفته های آتی این شانس را خواهد داشت که به نیمه ی بالای جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها