کد خبر : 1755415 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی 2 – شهرداری آستارا یک 

لیگ یک / کامبک تماشایی شاگردان بیاتلو

خوشه طلایی بعد از پیروزی در خانه ی تیم مس کرمان اینبار در ساوه به یک نتیجه ارزشمند دیگر دست یافت و تیم شهرداری آستارا را با نتیجه ی دو بر یک شکست داد.

لیگ یک / کامبک تماشایی شاگردان بیاتلو 

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی در حالی با نتیجه دو بر یک در این دیدار پیروز شد که ابتدا تیم شهرداری آستارا به گل برتری دست یافت اما در ادامه خوشه طلایی ضمن جبران گل خورده گل برتری را به ثمر رساند و به سه امتیاز ارزشمند دیگر دست یافت. 

 

شهرداری آستارا که از زمان روی کار آمدن احمد جمشیدیان به نتیجه قابل اشاره ای دست پیدا نکرده بود بازی را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه ی 23 بازی توسط مسعود رمضانی به گل رسید و امیدوار بود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند تا بعد از هفته های متوالی به عنوان قهرمان دور رفت بازی ها طعم شیرین پیروزی را بچشد اما شاگردان وحید بیاتلو کامبک کردند و به لطف این پیروزی شانس صعود به لیگ برتر دست کم به عنوان تیم دوم را پیدا کردند. 

 

خوشه طلایی با سه امتیازی که در این بازی به دست آورد 36 امتیازی شد و حالا اختلاف امتیاز این تیم با صدر 7 امتیاز و تیم دوم 5 امتیاز است و در فاصله ی 10 هفته مانده به پایان بازی ها می تواند به جبران این اختلاف امیدوار باشد. شهرداری آستارا هم باید مدیون نتایجی باشد که در دور رفت بازی ها به دست آورده بود چرا که در غیر اینصورت با نتایجی که در دور برگشت بازی ها به دست آورده یکی از نامزدهای سقوط به دسته ی دوم می شد. 

 

اما جالب است بدانید هر دو گل تیم خوشه طلایی در این بازی توسط حسن مرادی فر به ثمر رسید. در دقیقه 59 و 89. همان مدافعی که در بازی با مس کرمان از فاصله ی نزدیک به 70 متری دروازه ی تیم مس کرمان را باز کرد.

دیدگاه‌ها