کد خبر : 1755494 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 23:36 | 153K بازدید | 26 دیدگاه

تکل نادری به قصد جدایی کامل از پرسپولیس(عکس)

مدافع چپ استقلال در دقایق پایانی مسابقه با پرسپولیس تکلی عجیب و خطرناک را روی پای فرشاد فرجی زد.

تکل نادری به قصد جدایی کامل از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری یکی از خریدهای جنجالی استقلال در ابتدای لیگ بیستم بود. مدافع سابق پرسپولیس که اختلافاتی با یحیی گل محمدی پیدا کرده بود، با حواشی پرتعداد راهی استقلال شد و پیراهن آبی های پایتخت را برتن کرد.


انتقال نادری به استقلال اول فصل جنجال های زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرد. آن زمان با توجه به اینکه پیش بینی می شد در پرسپولیس بازی زیادی به نادری نرسد، حضورش در استقلال به نوعی شرایط خاصی را برای این بازیکن رقم زد.


نادری اما رفته رفته در ترکیب استقلال جا افتاد و به یکی از ستاره های کلیدی آبی های پایتخت تبدیل شد. او در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق العاده ای برای استقلال داشت و جمعه شب برای دومین بار متوالی در دربی روبه روی پرسپولیس قرار گرفت.

 


این مدافع که مشخص است هنوز نتوانسته دلیل اتفاقات اول فصل و جدایی اش از پرسپولیس را فراموش کند، سعی کرد در دربی گذشته با انگیزه زیاد توانایی های فنی اش را نشان بدهد. او که از سوی پرسپولیسی ها در ابتدای بازی ها مسائل حاشیه ای زیادی را نیز تجربه کرد، در دقایق پایانی یک تکل خطرناک هم روی پای فرشاد فرجی زد تا به معنای واقعی ناراحتی اش از شکست استقلال را نشان بدهد.


در حالی که فقط ثانیه هایی تا سوت پایان دربی و ثبت شکست استقلال باقیمانده بوده، نادری که از نتیجه بسیار ناراحت به نظر می رسد عصبانی شد و تکلی خطرناک روی پای فرجی رفت که مقدمات درگیری ها را نیز رقم زد. 


نادری با این تکل خشن و خطرناک اگرچه یک کارت زرد گرفت اما نشان داد که دیگر هنوز نمی تواند نسبت به حواشی جدایی اش از پرسپولیس بی تفاوت باشد و به این شکل می خواهد توانایی های خود را نشان بدهد. تکلی که می توان آن را به نوعی به منزله جدایی کامل او از طرفداران پرسپولیس دانست.

 

دیدگاه‌ها