کد خبر : 1755518 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 01:40 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 3-4 منچسترسیتی: گیلاس روی کیک قهرمانی

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-3 نیوکاسل را شکست بدهد.

نیوکاسل 3-4 منچسترسیتی: گیلاس روی کیک قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا پیش از این قهرمانی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی کرده بودند اما در دیدار امشب هم با انگیزه کامل بازی کردند و توانستند در سنت جیمزز پارک به یک پیروزی پرگل برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 7 بود که سیتی صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما ناتان آکه که روی پاس رودری صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

یک دقیقه بعد نوبت گابریل ژسوس بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه والی او هم به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری سیتی ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانستند به گل برسند. بعد از عبور از دقیقه 20، تیم میزبان پیش کشید و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 25 توانست به گل اول بازی برسد.

روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه سیتی بود که ارسال جونجو شلوی را امیل کرافت با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازیکنان سیتی بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این نیوکاسل بود که می توانست در دقیقه 35 به گل دوم برسد ولی ضربه تماشایی شلوی به تیر دروازه سیتی برخورد کرد.

در مقابل در دقیقه 39 این سیتی بود که به گل تساوی رسید. روی پاس رودری بود که کانسلو درون محوطه جریمه نیوکاسل صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1601747

 

تنها سه دقیقه بعد سیتی توانست به گل دوم برسد. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه نیوکاسل بود که ارسال رودری را فران تورس با یک ضربه دیدنی تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

 

1601745

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در حالی که به نظر می رسید این نیمه با برتری سیتی به پایان خواهد رسید، تیم میزبان توانست در وقت های تلف شده به گل تساوی دست پیدا کند. روی تکل آکه بود که جوئلینتون درون محوطه جریمه سیتی سرنگون شد و داور هم بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. خود جوئلینتون پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم اسکات کارسون را مغلوب کرد تا نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 

1601744

 

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی به همین شکل ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 62 نیوکاسل بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد.

این بار روی خطای کایل واکر روی ویلاک بود که داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود ویلاک پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به سمت چپ کارسون زد اما دروازه بان باتجربه سیتی با یک واکنش خوب توپ را دقفع کرد اما ویلاک سریع تر از مدافعان خود را به توپ برگشتی رساند و حساب کار را 3-2 کرد.

اما این برتری تنها 2 دقیقه پایدار بود و سیتی خیلی زود توانست کار را به تساوی بکشد. روی حرکت خوب گابریل ژسوس از سمت راست بود که پاس تند وتیز او به دهانه دروازه را فران تورس به خوبی قطع کرد و کار را به تساوی کشید.

فشار حملات سیتی بعد از این گل ادامه داشت و تورس در دقیقه 66 توانست هت تریکش در این دیدار را کامل کند و تیمش را پیش بیندازد. ابتدا این ژوائو کانسلو بود که با یک شوت دیدنی، شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد. ولی توپ برگشتی به تورس رسید و او هم با هوشیاری موفق به زدن گل چهارم شد.

 

1601746

 

در ادامه این تیم میزبان بود که تلاش بیشتری برای گلزنی انجام داد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها