کد خبر : 1755531 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:12 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اشتباهات بازیکنان سیتی طبیعی بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اشتباهات بازیکنانش در مقابل نیوکاسل را طبیعی دانست.

گواردیولا: اشتباهات بازیکنان سیتی طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده بود، دیشب در دیداری تماشایی با نتیجه 3-4 موفق به غلبه بر نیوکاسل شد. فران تورس، وینگر جوان سیتی در این دیدار هت تریک کرد و پپ گواردیولا در پایان مسابقه به تمجید از عملکرد این بازیکن 20 ساله پرداخت.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما خوشحال هستیم، البته در دیدار مقابل نیوکاسل مرتکب اشتباهاتی هم شدیم، اما سیتی قهرمان شده و بازیکنان در روزهای اخیر کمی حواس پرت شده اند. در چند روز اخیر متوجه این موضوع بودیم، اما بازیکنان از دقیقه یک تا 90 روحیه تیمی خود را حفظ کردند. دو پنالتی دادیم و از این حیث ما باید بهتر عمل کنیم. البته این موارد طبیعی است . من می دانستم که ممکن است چنین اتفاقاتی رخ بدهد. ما جشن گرفته و برای رویارویی با برایتون آماده می شویم، من اطمینان دارم که در این دیدار تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

 

1601294

 

هت تریک فران تورس؟ او می تواند به عنوان بازیکن شماره 9 بازی کند و ما از تورس در این نقش استفاده خواهیم کرد، در این دیدار نیز این اتفاق رخ داد و تورس بسیار درخشان بازی کرد.

 

استفادن از فران تورس به جای سرخیو آگوئرو؟ من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، شاید ما یک مهاجم بخریم و شاید هم نه. من می توانم از تورس در سمت چپ، راست و در پست مهاجم نوک استفاده کنم. فصل خیلی طولانی است و نمی توان فقط به 11 بازیکن داد. حتی اگر بهترین مهاجم را هم جذب کنیم، او نمی تواند در تمام بازی های سیتی در ترکیب ثابت قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها