کد خبر : 1755546 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:00 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی مدافع تیم ملی جوانان برای بادران (عکس)

بادران با پیروزی دو بر یک در برابر تیم قعر جدولی گل ریحان 41 امتیازی شد و با صعود به رتبه ی دوم جدول به فاصله ی دو امتیازی مس کرمان صدرنشین مسابقات رسید.

به گزارش "ورزش سه"، این پیروزی در حالی برای بادران به دست آمد که این تیم همانند بازی گذشته چند بازیکن تاثیر گذار خود از جمله مهرداد طهماسبی، پویا سیف پناهی، امیر میربزرگی، دانیال جهانبخش و ... را بنا به دلایل مختلف در اختیار نداشت. هر چند بادران با بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی جذب کرده این خلاء را به خوبی پر کرده است و با کسب 6 امتیاز در دو بازی اخیر باید گفت غیبت این بازیکنان در ترکیب بادران خیلی تاثیر گذار نبوده است. 

 

نکته ی جالب ترکیب بادران همانند بازی با فجر سپاسی استفاده از حسین شاهوردی مدافع تیم ملی جوانان در پست دفاع راست بوده است. او که پست اصلی اش بازی در قلب خط دفاعی به عنوان مدافع میانی است به دنبال مصدومیت رضا هاشمی و دانیال جهانبخش در این پست برای بادران بازی می کند و جالب اینکه در بازی شب گشته موفق به گلزنی برای تیمش شد. دیگر گلزن بادران هم در این بازی مهاجم جوان این تیم بود. مرتضی خراسانی که در تیم های پایه پرسپولیس قد علم کرد و پیش از حضور در بادران بازی در ترکیب پدیده را هم تجربه کرده است و مهاجمی که محسن عاشوری اعتقاد زیادی به بازی وی دارد و از ابتدای فصل همواره در نوک خط حمله تیم بادران به میدان رفته و البته زننده گل های حساسی هم برای این تیم بوده است. 

 

بادران با این پیروزی موقعیت خوبی برای صعود به لیگ برتر پیدا کرده است و اگر در ده هفته ی پایانی دچار لغزش نشود و به سیر صعودی خود ادامه دهد می تواند به لیگ برتر صعود کند. 

عکس: مهدی افشاری

 

1601784

 

1601783

دیدگاه‌ها