کد خبر : 1755587 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:09 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دربی خودروسازان حساس‌تر از قبل شد 

قاسمی: مقابل سایپا تساوی به‌دردمان نمی خورد

فردا یکی از بازی‌های حساس لیگ در هفته بیست و سوم به دربی خودروسازان بر می‌گردد که به نظر می‌رسد با توجه به بازی‌های انجام گرفته حساسیت‌های این مسابقه بیش از قبل برای هر دو تیم خواهد بود.

قاسمی: مقابل سایپا تساوی به‌دردمان نمی خورد

پیکان با توجه به باخت فولاد و تساوی تراکتور به دنبال یک صعود چند پله‌ای در جدول با عبور از سایپا خواهد بود و نیم نگاهی به رتبه ششم دارد که حالا این جایگاه برای شاگردان نکونام با شکستی که مقابل نساجی داشتند، متزلزل شده است. در سوی دیگر هم سایپایی قرار دارد که با آمدن فراز کمالوند تنها هم و غم آن‌ها بقا در لیگ است و این بازی برای آن‌ها و بردن در این مسابقه دیگر از نان شب برای‌شان واجب‌تر است. آنهم در شرایطی که شاگردان ساکت الهامی توانستند با شکست فولاد خودشان را به نقطه امن‌تری برسانند تا تنها برد برای این تیم در تقابل با پیکان به کارشان بیاید. 


در این زمینه آرمان قاسمی، کاپیتان پیکان  در گفت‌وگو با ورزش سه با اشاره به حساسیت دو چندان این مسابقه اظهار داشت:‌ شرایط خوبی برای این بازی داریم و طی هفته‌ای که گذشت تمرینات با کیفیتی را زیر نظر کادرفنی انجام داده‌ایم.  برد در این دربی هم برای پیکان و هم برای سایپا اهمیت دارد و ما به دنبال بهبود شرایط خودمان در جدول هستیم. در دو بازی قبلی می‌توانستیم برنده باشیم که متاسفانه با بدشانی هم در گل‌هایی که دریافت کردیم و هم در گل‌هایی که نتوانستیم به ثمر برسانیم در این مسابقات برنده از زمین خارج نشدیم. 


قاسمی گفت: کار ما مقابل سایپا سخت‌تر از قبل است چون با توجه به برد تیم‌های پایین جدول قطعا تنها برد به کار آن‌ها خواهد آمد تا از انتهای جدول فاصله بگیرند. در سوی دیگر هم ما به دنبال جهش چند پله‌ای هستیم تا با توجه به باخت فولاد و تساوی تراکتور بتوانیم حتی تا رتبه ششم جدول هم صعود کنیم و به همین خاطر تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. 


کاپیتان پیکان در مورد داوری‌های لیگ که در چند هفته اخیر بازهم شاگردان تارتار به آن معترض بوده‌اند، گفت: به هرحال بارها گفته‌ایم این اشتباهات سهوی ممکن است در این مقطع حساس تمام زحمات یک تیم را از بین ببرد. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که با کمترین اشتباهات در این هفته‌های حساس مواجه باشیم تا زحمت یک فصل مان برای آن چیزی که دنبال آن هستیم به راحتی به باد نرود.

دیدگاه‌ها