کد خبر : 1755591 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:16 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی‌سازی به سبک خوشه طلایی؛

این سرمربی جوان دوباره لیگ برتر را می‌خواهد (عکس)

سرمربی سابق ماشین‌سازی در تکاپو برای صعود به لیگ برتر بوده و نتایج خوبی را در ساوه به دست آورده است.

این سرمربی جوان دوباره لیگ برتر را می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" وحید بیاتلو که در ابتدای لیگ بیستم با 33 سال سن به عنوان جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر سکان هدایت ماشین‌سازی را برعهده گرفت، بعد از نتایج ضعیف با این تیم، اعلام کناره‌گیری کرد و به عنوان جانشین سهراب بختیاری‌زاده راهی خوشه طلایی ساوه شد؛ بیاتلو در نود ارومیه هم نشان داده بود که در لیگ یک تخصص ویژه‌ای دارد و می‌تواند تیم‌هایش را به عنوان شگفتی‌ساز در لیگ معرفی کند.

 

اتفاقی که در هفته‌های گذشته رخ داده شبیه به روزهای نود ارومیه با هدایت وحید بیاتلو است؛ همان‌قدر شگفتی‌ساز و موفق. چرا که این سرمربی جوان توانسته تیمش را از انتهای جدول لیگ یک نجات بدهد و در 7 هفته گذشته نیز تنها یک شکست در کارنامه خوشه طلایی دیده می‌شود و آن‌ها چهار پیروزی و دو تساوی داشته‌اند که باعث شده به کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شوند.

 

در آخرین وهله، شاگردان بیاتلو روز گذشته از شکست مقابل شهرداری آستارا در جدالی خانگی توانستند پیروزی بسازند و با کامبک حریف آستارایی را دست خالی به خانه فرستادند و به امتیاز 36 خود در جدول لیگ یک رسیدند و حالا در فاصله 7 امتیازی با صدر جدول و 5 امتیازی با منطقه سبز (جایگاه دوم جدول برای صعود) هستند.

 

1601837

دیدگاه‌ها