کد خبر : 1755631 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:49 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم گلزن اینتر برابر یوونتوس خواهد شکست؟

روملو لوکاکو به دنبال شکستن طلسم خود برابر یوونتوس و گلزنی برابر این تیم پرافتخار است.

طلسم گلزن اینتر برابر یوونتوس خواهد شکست؟

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و گلزن اینتر در این حدود دو فصل تا به حال 62 گل با پیراهن نراتزوری به ثمر رسانده، اما هرگز دروازه یوونتوس را باز نکرده و این هفته امیدوار به باطل کردن این طلسم است. روملو لوکاکو تا به حال پنج بار مقابل بیانکونری بازی کرده که چهار بار آن با لباس اینتر و یکی در ترکیب منچستریونایتد بوده، اما این گلزن 28 ساله هرگز موفق به گلزنی برابر این تیم پرافتخار در این مدت نشده است.

 

1601893

 

لوکاکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 و زمانی که برای منچستر یونایتد بازی می کرد، در جریان شکست 0-1 تیمش برابر یوونتوس در ترکیب قرار داشت، اما در مسابقه برگشت مصدوم شد و نتوانست برابر این تیم در میدان حضور یابد. همچنین ستاره بلژیکی در جریان تقابل دو تیم یوونتوس و اینتر در کوپا ایتالیا فصل جاری نیز در مسابقه رفت محروم بود و در دیدار برگشت نیز موفق به گلزنی نشد.

 

البته روملو در این دو سال در برابر آتالانتا و ورونا نیز در گلزنی ناکام بوده و دروازه بقیه حریفان اینتر در فوتبال ایتالیا را باز کرده است. اگرچه قهرمانی اینتر در سری آ مسجل شده، اما بازیکنان این تیم دیدار مقابل یوونتوس را جدی گرفته و قصد دارند قدرت بلامنازع فوتبال ایتالیا در یک دهه اخیر را مغلوب بکنند.

دیدگاه‌ها