کد خبر : 1755662 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:23 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

خیبر این‌بار مغلوب یک پنالتی عجیب

پس از کسب 5 پیروزی و سه تساوی شاگردان عبدالله ویسی در رقابت‌های لیگ یک با شکست غیرمنتظره‌ای مواجه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد بدون‌شک بهترین تیم هفته‌های گذشته لیگ یک است، چرا که آن‌ها در پنج بازی متوالی توانسته بودند با پیروزی از میدان خارج شوند و خود را از نیمه پایین جدول به کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر برسانند؛ به نظر می‌رسید شاگردان ویسی با سوغاتی سه امتیازی از سیرجان، روند صعودی خود در جدول را تکمیل کنند و فاصله‌شان با صدر جدول به 6 امتیاز برسد.

 

اما در نتیجه‌ای غافلگیرکننده مقابل تیم آرمان‌گهر سیرجان که در مقابل مدعیان لیگ یک نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده، آن‌ها بازی را واگذار کردند تا پس از 8 هفته خیبری‌ها طعم شکست در رقابت‌های لیگ یک را بچشند؛ آخرین شکست آن‌ها به پیش از نیم‌فصل دوم باز می‌گردد، جایی که شاگردان ویسی در تقابل با مس کرمان صدرنشین بازی را دو بر صفر در هفته پانزدهم واگذار کرده بودند.

 

1601944

 

1601945

 


این شکست با خطای عجیب گلر خیبر روی مهاجم حریف اتفاق افتاد درحالیکه ضیایی نیاز چندانی هم به این حرکت آکروباتیک و البته خطا نداشت اما با یک بی‌احتیاطی باعث شد تیمش از حریف روی پنالتی شوشتری عقب بیفتد.

 

البته آن‌ها روز گذشته برای جبران نتیجه و کسب حداقل امتیاز خود را به آب و آتش زدند اما ایستادگی خط دفاعی آرمان‌گهر مانع از گلزنی مهاجمان خیبر شد تا در نهایت با دست خالی و بدون حداقل امتیاز شاگردان ویسی به خانه بازگردند و خود را مهیای دیدار هفته بعد کنند.

آن‌ها چهارشنبه هفته جاری در رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک باید در خانه به مصاف رایکا بابل بروند.

 

دیدگاه‌ها