کد خبر : 1755668 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:50 | 44.7K بازدید | 11 دیدگاه

گاهی جدایی به سود همه است

نگران کننده؛ پاسخ دوپهلوی زیدان به شایعه استعفا

پس از انتشار خبر استعفای زین الدین زیدان در پایان فصل، او امروز مجبور به پاسخگویی شد.

نگران کننده؛ پاسخ دوپهلوی زیدان به شایعه استعفا

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و رئال مادرید با دو امتیاز کمتر از اتلتیکو، نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم محسوب می شود. فردا رئال در زمین بیلبائو به میدان می رود و محکوم به کسب پیروزی است و اتلتیکو هم در زمین خود میزبان اوساسوناست. اگر رئال امتیاز از دست بدهد و اتلتیکو برنده شود، سرنوشت قهرمانی همین فردا مشخص خواهد شد.

زیدان که در فصل جاری یکی از سخت ترین سال های مربیگری اش را سپری کرده، در نشست های خبری اخیر خود حاضر نشده در مورد آینده اش شفاف سازی کند. زیدان در تمام ماه های اخیر حتی از یک حرف امیدوارکننده برای هواداران نیز دریغ کرده تا به نظر بیاید او در پایان فصل قصد کناره گیری دارد. همان اتفاقی که سه سال پیش رخ داد و به شکلی غیرمنتظره اعلام استعفا کرد.

 

 

1601963

 

 

طبق ادعای تله مادرید، زیدان تصمیم خود برای جدایی از رئال در پایان فصل را گرفته است و البته این تصمیمی ناگهانی نیست. او مدت هاست به آینده خود در رئال فکر کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده است که بهترین کار، استعفاست. زیزو به خصوص از لحاظ ذهنی خسته است و تحمل یک فصل پرفشار دیگر را ندارد. از قرارداد او یک سال دیگر باقیمانده ولی جدایی اش را باید قطعی دانست.

گفته می شود گزینه شماره یک رئال در صورت کناره گیری زیدان، کسی نیست جز "رائول گونزالس"، اسطوره دیگر باشگاه و سپس مکس آلگری.

زیدان در نشست امروز خود با چندین سوال در مورد این شایعات روبرو شد و به آنها پاسخ داد.

 

 

1601948

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با بیلبائو گفت:« مثل همیشه برای برد وارد زمین می شویم و باید بازی را هم خوب شروع کنیم. 90 دقیقه مبارزه سخت در پیش است و آماده ایم.»

 

افتخار به رئال در فصلی دشوار:« بله؛ به تمامی بازیکنانم افتخار می کنم چون دشوارترین فصلی بوده که تجربه کرده ام. با توجه به همه اتفاقاتی که در طول فصل برای ما رخ داده، از مصدومیت ها، محرومیت ها و مسائل دیگر، باید بگویم که به تیمم افتخار می کنم و تا همینجا بسیار خوب کار کرده ایم.

این تیم هرگز دست ازکار و تلاش بر نداشت. ما همیشه ایمان داشته ایم که تا روز پایانی شانس قهرمانی خواهیم داشت و می بینم که تیم همه توانش را در بازی ها گذاشته است. به همه این دلایل احساس غرور می کنم.»

 

 

1599483

 

 

وضعیت مارسلو:« او الان هیچ مشکلی ندارد و فردا با ما خواهد بود.»

 

امید به امتیاز از دست دادن اتلتیکو:« مثل همیشه تمرکز باید روی بازی خودمان باشد و نه حریفان. نتیجه بازی اتلتیکو تحت کنترل ما نیست و نمی دانیم آنجا چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما باید سه امتیاز بازی با بیلبائو را کسب کنیم که بازی دشواری هم خواهد بود.»

 

داشتن اعتماد بازیکنان:« همیشه بین ما احترام متقابل وجود داشته است. خودم فوتبالیست بودم و می دانم که در یک تیم، بازیکنان رکن اصلی هستند. باید فضای تیم مثبت باشد تا بازیکن بتواند بهترین کیفیت خودش را ارائه دهد. در رئال همین اتفاق افتاده و ضمن احترام متقابل، هر بازیکنی می داند که باید تمام توانش را در تمرینات و نیز مسابقات بگذارد. رئال بهترین باشگاه دنیاست و همه این را می دانیم که در چه باشگاهی حضور داریم.»

 

 

1592233

 

 

ناراحتی رختکن از بازی کردن سرخیو راموس و فرلاند مندی ناآماده برابر چلسی:« بله؛ در هر تیمی از این مسائل داریم و قابل درک است. همه می خواهند بازی کنند؛ به خصوص بازیکنان سرشناس همیشه می خواهند در ترکیب باشند ولی من برای همه بازیکنانم احترام قائلم و نگاهم یکسان است. تصمیم همیشه با مربی است و باید 25 بازیکن را مدیریت کنم.»

 

آینده:« بارها تکرار کرده ام. فعلا اینجا هستم و دو بازی دیگر در پیش است. سپس نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. به زمان حال توجه دارم و به آینده فکر نمی کنم. سعیم این است کارها را 100 درصدی انجام دهیم و سپس زمان تغییرات خواهد رسید؛ نه فقط برای من که برای همه.

زمانی گفتم که کار برای باشگاه را ساده خواهم کرد ولی منظورم این نبود که از زیر بار مسئولیت فرار می کنم. برخی مواقع تغییرات برای باشگاه، بازیکن و مربی خوب و به نفع همه است و برخی مواقع هم بهتر است ماند و ادامه داد. من هنوز به چیزی فکر نکرده ام.»

 

 

دیدگاه‌ها