کد خبر : 1755717 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 20:50 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: اروپا خانه میلان محسوب می شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، اعلام کرد او نمی‌داند وضعیت زلاتان ابراهیموویچ قبل از یورو چگونه خواهد بود.

پیولی: اروپا خانه میلان محسوب می شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در هفته ماقبل پایانی رقابت های سری آ میزبان کالیاری خواهد بود. روسونری در صورت پیروزی در این مسابقه برای اولین بار بعد از سال 2013 دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد یافت.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر کالیاری گفت: "ما در خانه بازی می کنیم و این می تواند به ما کمک کند. ما می دانیم که این یک بازی مهم است و حریف سرسختی داریم. اروپا خانه میلان محسوب می شود. ما یک باشگاه برتر هستیم و به خوبی برای این مسابقات آماده می‌شویم. ما باید از نظر ذهنی قوی باشیم چراکه هیچ بازی آسانی وجود ندارد."

 

پیولی در ادامه گفت: "کالیاری یک بازی هوشمندانه انجام خواهد داد. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و انگیزه های ما یکسان است. ما باید بهتر از حریف خود بازی کنیم و بیش از آنها حمله کنیم. این آسان نخواهد بود.

 

 

1600842

 

 

بچه ها می دانند که ما یک لحظه حساس در فصل را تجربه می کنیم. ما باید جمع و جور باشیم به خصوص وقتی کالیاری صاحب توپ می شود. همه در این هفته با عزم و تمرکز صحیح خوب کار کرده اند. ما آماده جنگ با یک حریف قدرتمند هستیم. روی همه جزئیات کار کرده ایم. هنوز به اهداف خود نرسیده ایم. برای رسیدن به اهداف خود باید بسیار مصمم باشیم."

 

پیولی در رابطه با مصدومیت زلاتان و از دست رفتن رقابت‌های یورو برای او گفت: "من می دانم که او تحت درمان محافظه کارانه ای قرار خواهد گرفت که به وی اجازه می دهد 100 درصد آمادگی خود را به دست آورد. بعد از مشاوره گرفتن او آرامش بهتری پیدا کرد اما نمی‌دانم وضعیتش قبل از رقابت‌های یورو چگونه خواهد بود."

 

 

1600133

دیدگاه‌ها