کد خبر : 1755730 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:59 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد:

رونی و رونالدو دو بازیکن محبوب من بودند

مارکوس راشفورد در پرسش و پاسخی اینستاگرامی به یک سوال پاسخ جالبی داد.

رونی و رونالدو دو بازیکن محبوب من بودند

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در سن 23 سالگی یکی از بهترین و محبوبترین بازیکنان منچستریونایتد محسوب می شود و بسیاری معتقد هستند اگر اوضاع همینگونه برایش پیش برود، او می‌تواند جا پای بزرگان تاریخ این باشگاه بگذارد.

 

اما مارکوس راشفورد در یک پرسش و پاسخ اینستاگرامی پاسخ جالبی به یک سوال داد. در واقع ستاره انگلیسی منچستریونایتد تیم شش نفره رویای خود را اینگونه ترسیم کرد: " بله من می‌خواهم اکثر بازیکنان بزرگی که با تماشای آن ها بزرگ شدم را در تیمم قرار دهم. من احتمالاً داوید دخیا را درون دروازه قرار می دهم اما قطعاً رقابت تنگاتنگی بین او و ادوین فن درسار وجود دارد. هنگامی که من کودک بودم فن درسار یکی از بهترین دروازه بانان جهان بود اما بازی کنار داوید نیز فوق‌العاده بوده است بنابراین من او را در این پست قرار می دهم.

 

 

1602090

 

 

در خط دفاعی ریو فردیناند را انتخاب می کنم و پل اسکولز را جلوی او قرار خواهم داد. همچنین رایان گیگز را در سمت راست، رونالدو را در سمت چپ و وین رونی را به عنوان مهاجم قرار می دهم. من خودم را فعلاً در این ترکیب قرار نمی دهم"

 

راشفورد در یک مقطع کوتاه این فرصت را داشت در کنار وین رونی بازی کند. او در ادامه پیرامون این موضوع گفت: " رونی و رونالدو دو بازیکن محبوب من به حساب می آمدند که دائماً در حال پیشرفت بودند. می‌توانم بگویم فرصت بازی در کنار فردی مثل رونی باورنکردنی بود."

 

 

1602089

دیدگاه‌ها