کد خبر : 1755748 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 00:05 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد؟

لوییس فرر، مدیر سابق پاری سن ژرمن از دلایل منتفی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید سخن گفت.

چرا انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2017 و بعد از درخشش در لباس موناکو بود که کیلیان امباپه مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و تا آستانه انتقال به این تیم نیز پیش رفت. اما در نهایت پاری سن ژرمن گوی سبقت را ربوده و این ستاره جوان و فرانسوی را جذب کرد. حالا لوییس فرر که در آن مقطع مدیر نقل و انتقالات پاری سن ژرمن بود، مدعی شد قرار گرفتن در ترکیب ثابت عامل اصلی رقم خوردن این انتقال مهم بوده است.

 

لوییس فرر گفت: "آنچه شرایط را به نفع پاری سن ژرمن تغییر داد پروژه ورزشی این باشگاه بود. اگر امباپه مدیر برنامه داشت و قرار به مذاکره بین او و باشگاه بود، پاری سن ژرمن هرگز امباپه را جذب نمی کرد. اما از آنجا که والدین امباپه مدیر برنامه اش هم بودند، دیگر نیازی به پرداخت دستمزد جداگانه به آنها نیز نبود. ما در سال منتهب به جام جهانی قرار داشتیم، امباپه 18 ساله بود و باید در آن فصل فرصت بازی کردن پیدا می کرد. اما رئال مادرید مثبث BBC را در اختیار داشت و چنین امکانی برای امباپه در ترکیب این تیم فراهم نبود.

 

1600937

 

اونای امری به کیلیان قول داد که او در ترکیب ثابت قرار می دهد و به قول خود هم عمل کرد. کیلیان برای بازی در لیگ قهرمانان آماده نبود، اما اونای امری به او میدان داد. این سرمربی پیش از انتقال به موناکو سفر کرد تا به خانواده امباپه اطمینان دهد و هدف من نیز این بود که او را متقاعد کنم که راهی رئال مادرید نشود.

 

او به اندازه کافی طولانی صبور بود. آنها در باشگاه فکر می کردند که امضای قرارداد با امباپه نقض قوانین فیرپلی مالی است. در نهایت توافق در تاریخ 31 آگوست در هتل دس بلوز و پس از یک شب مذاکره با انجام شد. ما با خانواده امباپه رابطه ای توام با اعتماد برقرار کرده بودیم."

دیدگاه‌ها