کد خبر : 1755838 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:59 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید از ستاره هم‌وطن؛

پوگبا: کانته زیاد تقلب می‌کند اما نمی‌شود از او متنفر شد

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، درباره انگولو کانته، ستاره هم‌وطنش در چلسی، صحبت کرده است.

پوگبا: کانته زیاد تقلب می‌کند اما نمی‌شود از او متنفر شد

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا می گوید که انگولو کانته زیاد تقلب می کند و ستاره هموطنش را یک بچه زرنگ و حیله‌گر توصیف کرده است.

کانته از زمانی که در سال 2015 به لسترسیتی پیوست، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های اروپا ثابت کند و به لستر کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر شود و سپس با چلسی هم به قهرمانی رسید.

 

1602333

 

ستاره 30 ساله آبی ها یک مدال قهرمانی جهان هم با فرانسه برده است و در کنار پوگبا یکی از اعضای تیم قهرمان جام جهانی سال 2018 فرانسه بود. پوگبا اکنون فاش ساخته است که ستاره هموطنش برای پیروزی دست به هر کاری می زند، حتی اگر مجبور باشد کمی قوانین را دور بزند.

پوگبا درباره کانته گفت: "او خیلی تقلب می کند. خیلی زیاد. در بازی های ورق، در بورد گیم. واقعا دارم راستش را می گویم. او متقلب است.

می گوید که تقلب نمی کند اما می کند. همه را گول می زند. این انگولو واقعا بچه زرنگ است. اما عیبی ندارد. مجبوری که دوستش داشته باشی.

او دوست داشتنی ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مجبورید که دوستش داشته باشید، نمی توانید از او متنفر شوید، اصلا ممکن نیست. او خاکی و افتاده، مهربان و حرفه ای است. هرگز از چیزی شکایت نمی کند."

 

1602332

 

پوگبا به ویژگی های کانته، توانایی هایش در فوتبال را نیز اضافه کرد: "او همه چیز دارد. از نظر تکنیکی خوب است، توانایی پاسکاری با کیفیت را دارد و در زمین بازی هم همه جا حاضر است.

من حتی می گویم که او از بیرون زمین یک دفعه ظاهر می شود! اصلا او را نمی بینید و یک دفعه بنگ... ظاهر می شود! بازی با توپ را خوب درک می کند و تمام کننده خوبی هم هست. او همه جا هست.

بیشتر از اینکه چنین بازیکنی را در کنارت داشته باشی، دیگر چه می توانی بخواهی؟"

دیدگاه‌ها