کد خبر : 1755881 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:45 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

لیورپول باید هر طور شده سهمیه چمپیونزلیگ بگیرد

مدافع برزیلی لیورپول معتقد است توانایی پیروزی در سه بازی باقیمانده را دارند و خوشبین به کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

لیورپول باید هر طور شده سهمیه چمپیونزلیگ بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه بازی تا پایان فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس باقیمانده و مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول پس از کسب نتایج غیرمنتظره در طول فصل،  اکنون امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

قرمزهای آنفیلد که فصل قبل مقتدرانه قهرمان شدند، در حال حاضر با یک بازی کمتر از چلسی در رده پنجم قرار دارند و اگر امروز برابر وست بروم پیروز شوند، می توانند فاصله را به دو امتیاز کاهش دهند. برتری 2-4 بر یونایتد در اولدترافورد اهمیت فوق العاده ای داشت و باعث شده تا لیورپول حالا امیدوارتر به کسب سهمیه باشد.

 

 

1562231

 

 

فابینیو هافبک دفاعی برزیلی لیورپول که امسال در غیاب مدافعان مصدوم تیمش در پست مدافع میانی هم به میدان رفته، معتقد است در صورت کسب سهمیه، فصل لیورپول مثبت ارزیابی خواهد شد.

او به وبسایت باشگاه گفت:«  پیروزی بر یونایتد اهمیت زیادی برای ما داشت. می دانستیم برای زنده نگه داشتن شانس مان برای کسب سهمیه باید در این دیدار پیروز شویم و نحوه پیروزی ما واقعا خاص بود. بازی مقابل منچستریونایتد آن هم در الدترافورد هیچوقت آسان نیست. نمایش واقعا خوبی داشتیم. با هم دفاع کردیم و عملکرد خوبی به جا گذاشتیم.

 

 

1558702

 

 

 ما به بازی در چنین شرایطی و تحمل فشار و استرس عادت کرده ایم. دیگر جای اشتباه نداریم. خوشبختانه بازیکنانی با تجربه داریم که در مسابقات مهم زیادی بازی کرده و پیروز شده اند. در سه بازی پیش رو به بهترین شکل ممکن ظاهر خواهیم شد و تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. می خواهیم بجنگیم چرا که هر بازی مثل یک فینال است. اگر در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم، معتقدم فصل مثبتی را پشت سر گذاشته ایم. ما باید هر طور شده به این هدف برسیم.»

دیدگاه‌ها