کد خبر : 1755942 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 22:26 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم دیگر نیاز به گلزنی من نباشد؛

آلیسون: خدا ضربه سر من را هدایت کرد

آلیسون بکر ابراز امیدواری کرد لیورپول در پایان فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بشود.

آلیسون: خدا ضربه سر من را هدایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیداری تاریخی و عجیب با گل ثانیه های پایانی آلیسون بکر پیش تاخته با ضربه سر 1-2 وست بروم را مغلوب کرد تا همچنان شانس خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان داشته باشد. آلیسون بکر در پایان دیدار مدعی شد جشن شادی بلد نیست و امیدوار است دیگر نیاز به گلزنی او نباشد.

 

آلیسون بکر گفت: "فصل پرفشار و عجیبی را سپری کردیم و در نهایت می خواهیم موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بشویم. گلزنی؟ فوتبال همین است و فکر می کنم خداوند با دستان خود ضربه سر من را به سمت دروازه وست بروم هدایت کرد.

 

1602456

 

البته خوش شانس بودم و کسی از بازیکنان حریف نیز من را یارگیری نکرده بود. ما در کنار هم مبارزه می کنیم و می خواهیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم. ما در سال 2019 قهرمان شدیم و دلیل ان قهرمانی رسیدن به تورنمنت بود.

 

من هرگز جشن خوشحالی بعد گلزنی را بلد نیستم و امیدوارم دیگر نیازی نباشد برای باز کردن دروازه حریفان جلو بروم. اخیرا اتفاقات زیادی برای من رخ داده و این دوران بسیار پرحادثه بوده است. من احساساتی هستم، پدرم را از دست دادم و خودم هم پدر شدم، امروز نیز مطمئنم پدرم من را زیر نظر داشت.

 

من واقعاً خوشحالم و از دیگر بازیکنان متشکرم، این فصل فشار زیادی به ما وارد شده و من از این پیروزی خوشحالم. بعضی اوقات من در تمرین سرزنی می کنم اما فقط برای سرگرمی. دیدم که توپ در حال آمدن است. سعی کردم در موقعیت خوبی قرار بگیرم تا به دیگر بازیکنان کمک کنم."

دیدگاه‌ها