کد خبر : 1755945 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 22:31 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

با دو سیستم متفاوت سایپا را شکست دادیم؛

تارتار: پنالتی ما را هم نگرفتند، این کارها را نکردیم

سرمربی پیکان به تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل سایپا پرداخت.

تارتار: پنالتی ما را هم نگرفتند، این کارها را نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از برتری پیکان مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: خدا را شکر در یک بازی سخت و نفسگیر سه امتیاز را به دست آوردیم. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم و این برد را به آقای مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو که قبل از بازی پیگیر تیم بودند و از نظر روحی خیلی به ما کمک کردند و همچنین کارگران زحمتکش ایران‌خودرو تقدیم می‌کنیم.

 

او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و در ۳۰-۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه کاملا مسلط بودیم. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول بازی را از دست دادیم و دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشت که روی یک صحنه گل نخوردیم.

 

سرمربی پیکان یادآور شد: در نیمه دوم شروع خیلی خوبی داشتیم، به گل رسیدیم و موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم که متاسفانه با بی‌دقتی و عدم تمرکز یکی از مهاجمان فرصت گلزنی را هدر داد و پس از آن با یک ضربه پنالتی گل برتری را زدیم.

 

تارتار اضافه کرد: باید تشکر ویژه‌ای از گروه داوری داشته باشم. آقای خورشیدی قضاوت بی‌نقصی را انجام داد و خیلی سلامت کارش را پیش برد و آقای احمد محمدی، داور چهارم نیز که به اجرای عدالت کمک کرد.

 

او یادآور شد: یکبار در اصفهان پنالتی ما را به حق برگرداندند و ما هم از تیم داوری تشکر کردیم چراکه آن داور در اجرای عدالت نقش داشت. یک روز در مشهد پنالتی به حق ما را برگرداندند که اعتراض آن چنانی نکردیم و ضمن احترام به کادر فنی سایپا، این کارها را درکنار زمین انجام ندادیم.

 

 

1602489

 

 

سرمربی پیکان تصریح کرد: وقتی عدالت اجرا شود، همه باید تمکین کنیم و به ان احترام بگذاریم. خدا را شکر گروه داوری در اجرای عدالت سهیم بود و بی‌نقص عمل کرد که جای تشکر دارد. امیدوارم این روند را در هفته‌های آینده ادامه دهیم و پیکان را به جایگاه خوبی در پایان فصل برسانیم.

 

تارتار درباره جوانگرایی در پیکان و عملکرد خوب خط دفاعی تیمش ابراز کرد: در سال‌هایی که فعالیت داشتم و در تیم‌هایی که بودم، معمولا سخت گل خوردیم. در دوران بازی‌ام هافبک دفاعی بودم و بخاطر همین روی اصول دفاعی خیلی تاکید دارم چون می‌دانم همه بازیکنان دوست دارند گلزنی کنند، اما معمولا در  دفاع تنبلی دارند.

 

او تصریح کرد: در نیم‌فصل اول اشتباهات دفاعی زیادی داشتیم و گل‌های زیادی خوردیم، اما با ارائه سیستم‌های متنوع که امروز هم از دو سیستم بهره بردیم، اجازه آنالیز خوب به حریفان را نمی‌دهیم. زمانی که دو، سه سیستم را داریم، به نفع ما خواهد بود.

 

سرمربی پیکان عنوان کرد: رئال مادرید و بارسلونا در این فصل بارها سیستم خود را تغییر داده‌اند و ما هم باید از فوتبال روز دنیا الگو بگیریم. ما وقت زیادی به همراه کادر فنی می‌گذاریم و فوتبال روز دنیا را می‌بینیم، تاکتیک درمی‌آوریم و سیستم می‌چینیم. از صداوسیما هم بخاطر پخش فوتبال‌های اروپایی تشکر می‌کنم. تلاشمان را انجام می‌دهیم و ثمره‌اش را هم می‌گیریم.

دیدگاه‌ها