کد خبر : 1755959 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 23:08 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کلوپ به پیروزی لیورپول با گل آلیسون

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پایان بازی از آلیسون بکر دروازه بان تیمش تمجید کرد.

واکنش کلوپ به پیروزی لیورپول با گل آلیسون

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی در بازی امروز برابر وست بروم احتیاج مبرم داشت تا آستانه از دست دادن دو امتیاز مهم پیش رفت اما گل دراماتیک و لحظات پایانی آلیسون بکر پیش تاخته باعث شد که همچنان امیدهای تیم یورگن کلوپ برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حفظ شود.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: " می‌توانیم این بازی را به عنوان خلاصه ای از فصل مان معرفی کنیم. اشتباه کردیم و بعد از آن مجبور شدیم به شکل دیوانه واری تلاش کنیم. اما من این را دوست داشتم و فکر می‌کنم که همه تیم به اندازه تلاش کردند.

 

 

1602520

 

 

پیروزی در این بازی کار بسیار دشواری بود چرا که ما نمی توانستم با شوت از راه دور به گل دست پیدا کنیم. باید به خوبی از فضاها استفاده می‌کردیم. در عین حال موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما به خوبی از آنها استفاده نکردیم.

 

گل آلیسون بکر: "عجب ضربه سر فوق العاده ای بود. می‌دانم که این گل برای او چه اهمیتی داشت. این یک صحنه کاملا احساسی بود. وضعیت برابری تا لحظه پایانی وجود داشت اما تصمیم آلیسون همه چیز را تغییر داد. من هیچ گاه گلی شبیه به آن را ندیده بودم. مشخصا این گل برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود و حالا در تلاش برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول هستیم."

 

 

1602521

دیدگاه‌ها