کد خبر : 1756001 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:09 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی برابر کالیاری؛

پیولی: نرسیدن به CL نشانه شکست و ناکامی ما نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از تساوی شب گذشته این تیم برابر کالیاری، از بازیکنانش خواست تا در بازی بعدی برابر آتالانتا، بهترین بازی عمرشان را ارائه دهند.

پیولی: نرسیدن به CL نشانه شکست و ناکامی ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از تساوی بدون گل برابر کالیاری اکنون در یک بازی باقی مانده به پایان فصل، با 76 امتیاز، هم امتیاز با ناپولی در رده سوم و با تنها یک امتیاز بیشتر از یوونتوس در رده چهارم جدول سری آ است. پیولی از شاگردانش خواسته تا در بازی بعدی برابر  آتالانتا بهترین بازی عمرشان را ارائه دهند اما می گوید اینکه میلان در چمع چهار تیم برتر قرار نگیرد و باز هم نتواند به چمپیونزلیگ برسد، موجب ناامیدی این تیم خواهد شد اما به معنای ناکامی و شکست روسونری نیست.

 

1602572

 

میلان شب گذشته می توانست با پیروزی برابر کالیاری رده تاپ فور خود و حضور در چمپیونزلیگ را قطعی کند، اما شاگردان پیولی نتوانستند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند و در واقع با دو سیو فوق العاده جی جی دوناروما بود که از شکست گریختند.

پیولی پس از این تساوی گفت: "هیچ فایده ای ندارد که فکر کنیم چه اتفاقی می توانست بیافتد. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. ما در این بازی از نظر کیفیت و سرعت در سطح بازی های اخیرمان نبودیم. ما یک بازی مرگ و زندگی برابر یوونتوس و سپس تورینو داشتیم، بازی برابر آتالانتا هم یکی از آن بازی ها است و دوباره تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

 

1602573

 

در بازی امشب کمی از همه چیز را احساس کردیم. ما می دانستیم که یک پیروزی کار را تمام می کند، به همین دلیل کمی تنش، ترس و اعتماد به نفس نا به جا به اینکه می توانیم با بازی زشت هم پیروز شویم وجود داشت ، اما ما باید برای هر امتیاز بجنگیم.

باید توپ را سریع تر حرکت می دادیم و موقعیت های بهتری خلق می کردیم، فقط همین. بدیهی است برای دستیابی به موفقیت باید بهترین تلاش خود را به نمایش بگذاریم."

با توجه به اینکه میلان در دیدارهای رو در رو از ناپولی و یووه نتایج بهتری کسب کرده است، تنها به یک پیروزی نیاز داشت تا از حضور در چمپیونزلیگ مطمئن شود، هر چند روسونری بدون شک بازی سخت تری را پیش رو دارد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها