کد خبر : 1756044 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02 | 29.5K بازدید | 11 دیدگاه

نمی‌شود به خاطر یک اشتباه زحمات مان بر باد برود

نوری: شیطنت نکنید؛ دو بر یک بردیم، تمام!

کاپیتان پیکان تهران می گوید تیمش در زمین مسابقه با سایپا را برده و حرف دیگری باقی نمی ماند.

نوری: شیطنت نکنید؛ دو بر یک بردیم، تمام!

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جنجال های پیش آمده پیرامون دیدار با سایپا و انجام 6 تعویض توسط پیکان بیان کرد: من واقعا تعجب می کنم که این مسائل بیان می شود. ما یک هفته زحمت کشیدیم و صبح و عصر تمرین کردیم. برای مسابقه با سایپا فقط 5 جلسه آنالیز داشتیم و تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز شویم و با موفقیت زمین بازی را ترک کنیم. خداراشکر که این اتفاق هم افتاد و در زمین بازی با حضور 11 بازیکن و نه یار اضافه حریف را شکست دادیم.


وی ادامه داد: بازی دیروز یک بازی جذاب و پرتنش بود. تیم ما نیز فشار زیادی را به خاطر شرایط مسابقه تحمل می کرد. از این رو جو بازی هم متشنج شده بود و طبیعی است که در چنین شرایطی یک اشتباه کوچک هم رخ بدهد. به هر حال یک اشتباه باعث شده در دقیقه 97 یک بازیکن اضافه وارد زمین شود و این در حالی است که آن دو بازیکنی که در ثانیه های پایانی وارد زمین شدند، اصلا پایشان به توپ هم نخورده است. 


کاپیتان باتجربه پیکان همچنین گفت: من نمی دانم برخی افراد از دامن زدن به این اشتباه دنبال چه چیزی هستند! متاسفانه این افراد قصد شیطنت دارند و این در حالی است که به نظرم عادلانه ترین نتیجه دو بر یک به سود پیکان است. ما در زمین مسابقه حرفمان را زدیم و 3 بر صفر پیروز شدیم؛ دیگر مساله ای باقی نمی ماند. فکر هم نمی کنم کسی که فوتبال را بشناسد جز این مطلب دیگری را بیان کند. قطعا هیچ کس نمی تواند زحمات ما را به خاطر این موضوع به باد بدهد.


نوری درباره شایعاتی که پیرامون حکم احتمالی کمیته انضباطی درباره بازی مطرح شده، گفت: من روی شایعات حرف نمی زدم. کمیته انضباطی قطعا مسائل را به صورت ریز در نظر می گیرد. آنها هم بی تردید به خاطر یک اشتباه سهوی که به خاطر فشار بالای بازی رخ داده و البته در ثانیه های پایانی بازی بوده حکم عجیبی را صادر نخواهند کرد. 


وی در پایان افزود: از حاشیه سازان می خواهم اینقدر به موضوع دامن نزنند. هیچ اتفاق بزرگی رخ نداده، یک اشتباه سهوی رخ داده و همانطور که گفتم بازیکن ششم ما حتی پایش هم به توپ نخورده است. ما بازی را برده ایم و بابت این موفقیت خوشحال هستیم.

دیدگاه‌ها