کد خبر : 1756047 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:17 | 35.2K بازدید | 3 دیدگاه

قرمزها همچنان مسحور گلزنی دروازه‎‌بان برزیلی؛

واکنش‌ها به گل آلیسون؛ گلزنی از سرزمین عجایب

الیسون بکر، دروازه بان لیورپول، شب گذشته موفق شد با گلزنی در دقیقه 95 بازی، قرمزها را همچنان امیدوار به حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ نگه دارد.

واکنش‌ها به گل آلیسون؛ گلزنی از سرزمین عجایب

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته گلزنی الیسون بکر در وقت های تلف شده بازی لیورپول برابر وست بروم جهان فوتبال را در شگفتی فرو برد.

قرمزها که تا آخرین دقایق وقت های تلف شده بازی به نتیجه ای بهتر از 1-1 برابر وست بروم دست نیافته بودند، تنها چند ثانیه با از دست رفتن امید رسیدن به رده ای در تاپ فور و حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ فاصله داشتند.

وقتی در دقیقه 94 لیورپول یک ضربه کرنر به دست آورد،بیرون آمدن الیسون از دروازه خودی و حضور در محوطه جریمه حریف، ریسک خطرناکی به نظر می رسید که ممکن بود همان یک امتیاز را هم از چنگ قرمزها در بیاورد.

 

1602644

 

به نظر می رسید که بازیکنان وست بروم فکر می کردند که دروازه بان لیورپول بی خطرتر از این صحبت ها است و او را بدون مراقب در محوطه جریمه رها کردند، اشتباهی مرگبار که تنها چند ثانیه بعد با ضربه سر بی نقص دروازه بان برزیلی که توپ را به تور دروازه دوخت، مجازات شد.

این گل الیسون را تبدیل به ششمین دروازه بان تاریخ لیگ برتر کرد که موفق به گلزنی شده است. اولین دروازه بان تاریخ لیگ برتر که گل پیروزی تیمش را به ثمر می رساند!

این گل باعث شد تا لیورپول به یک پیروزی دراماتیک دست یابد و همچنان امیدهای این تیم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ حفظ شود.

 

1602647

 

قرمزها اکنون با 63 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و چلسی با 64 امتیاز چهارم است. آبی ها در دیدار بعدی خود با تیم لستر که در رده سوم جدول است مسابقه خواهند داد و لیورپول به مصاف برنلی می رود.

 

1602642

 

گلزنی الیسون به شدت از سوی هم تیمی هایش مورد ستایش قرار گرفته است. ویرژیل فن دایک، مدافع مصدوم قرمزها ویدیویی از الیسون در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که در آن دروازه بان برزیلی پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ در سال 2019 در رژه افتخار این تیم مشغول خواندن سرود قهرمانی است.

 

1602641

 

ترنت الکساندر آرنولد نیز در توییتر خود نوشت: "هرگز چیزی مثل این ندیده بودم."

 

1602649

 

جوردن هندرسون، کاپیتان مصدوم لیورپول نیز توییت کرده است: "عجب ضربه سری! ما هرگز تسلیم نمی شویم. آفرین پسرها."

 

بسیاری از بازیکنان سابق فوتبال انگلیس که این روزها تبدیل به کارشناسان فوتبال در شبکه های تلویزیونی شده اند نیز به گل خیره کننده الیسون واکنش نشان دادند.

 

1602650

 

گری لینه‌کر، کارشناس و مجری BBC و BT Sports توییت کرد: "عجب! حالا دیگر همه چیز دیده ام. گل پیروزی بخش لحظه آخری از دروازه بان لیورپول. سرزمین عجایب الیسون."

 

1602643

 

میکا ریچاردز، مدافع سابق سیتی و کارشناس اسکای اسپورت، در توییتر خود نوشت: "الیسون بکر! وای باورنکردنی بود!"

 

1602643

 

مایکل اوون، اسطوره قرمزها، که در سالهای 1997 تا 2004 برای لیورپول 188 گل به ثمر رسانده، توییت کرد: "کاملا باورنکردنی بود. هیچ کلمه دیگری برای توصیفش وجود ندارد."

 

1602651

 

ادبایو اکینفینوا، مهاجم وایکومب و هوادار لیورپول، به شوخی نوشته است: "من الان حساب کردم که من و الیسون در این فصل به یک اندازه گل زده ایم."

 

1602640

 

سر کنی دالگلیش، اسطوره لیورپول، نیز توییت کرد: "پس از سوگ شخصی که بکر در این سال تجربه کرد، باور نمی کنم کسی در جهان بتواند در برابر گل پیروزی بخشی که امروز زد عکس العملی جز احساساتی شدن داشته باشد. الیسون بکر من برای تو فوق العاده خوشحالم!"

 

بکر که در ماه های گذشته در حادثه ای غم انگیز پدرش را از دست داده؛ در مصاحبه پس از بازی خود گفت: "بعد از این ماه های اخیر و اتفاقاتی که برای من و خانواده ام افتاد، خیلی احساساتی شده ام. اما فوتبال زندگی من است، از زمانی که یادم می آید با پدرم بازی می کردم. دوست داشتم که او هم امروز اینجا بود و می دید، اما مطمئنم که او در کنار خداوند است و این گل را جشن گرفته است."

 

دیدگاه‌ها