کد خبر : 1756077 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:13 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

در ورزشگاه نقش جهان آغاز فوق العاده ای داشتیم؛

کرمانشاهی: شلوغ کاری کردند، داور پنالتی بگیرد

دروازه بان نفت مسجد سلیمان موفق شد برای سومین هفته متوالی دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

کرمانشاهی: شلوغ کاری کردند، داور پنالتی بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان موفق شد در برابر ماشین سازی علاوه بر اینکه یکبار دیگر دروازه‌اش را بسته نگه داشت، به گل هم برسد و سه امتیاز شیرین دیگر نیز به حساب این تیم واریز شد. ماشین سازی با آمدن کادر فنی جدید در فاز دفاعی بسیار بهتر عمل می کند و در ضد حملات خطرناک ظاهر  می شوند. می توانم بگویم خیلی ما را اذیت کردند و کلافه شده بودیم، ولی لطف خدا و تلاش و بچه ها باعث شد که سه امتیاز را بگیریم.


او در مورد قضاوت داور و اعتراض ماشین‌سازی ادامه داد:  داوری صحنه خاصی نداشت. فقط یک صحنه در محوطه ما اتفاق افتاد که آنها به پنالتی اعتقاد داشتند و گفتند که توپ به دست بازیکن ما برخورد کرده، در حالیکه بازیکن آن ها سر زد و محمد بلبلی با سر توپ را به کرنر فرستاد. بازیکن حریف که به صحنه نزدیک بود کمی شلوغ کاری کرد و به همین خاطر کادرشان فکر می‌کردند به دست بلبلی خورده وگرنه داور واقعا مقتدر بود.


این بازیکن که چند بازی متوالی دروازه تیمش را بسته نگه داشته درمورد اینکه چند کلین شیت ثبت کرده گفت: من فکر می‌کنم ششمین یا هفتمین کلین شیت من بود. واقعیتش این است که من کلین شیت هایم را نمی شمارم و هدف موفقیت تیم است.


 وی در پاسخ به این سوال که مربی دروازه بان ها چه تمریناتی به او میدهد که از زمانی که فکری آمده موفق شده سه بازی پشت سر هم دروازه تیمش را بسته نگه دارد گفت: داریوش صادقی واقعا فرد زحمتکشی است و انرژی مثبت با خودش به تیم آورده و البته در نیم‌فصل اول هم آقای پاکزاد خیلی برای ما زحمت کشید و مدیون زحماتش هستیم. خدا را شکر تیم ما روی غلتک افتاده و موفق شدیم که سه کلین شیت پشت سرهم داشته باشیم و ۲ برد و یک تساوی به دست آوردیم و ۷ امتیاز از سه بازی سخت گرفتیم. فکر می کنم همین که سپاهان موفق شد مس رفسنجان را با ۵ گل ببرد اما ما در مقابل آنها بازی را با نتیجه صفر به اتمام رساندیم ارزش کار ما را نشان می دهد که موفق شدیم در ورزشگاه نقش جهان امتیاز خوبی بگیریم و یک استارت فوق العاده بزنیم.


کرمانشاهی در پایان در مورد رتبه دهمی نفت مسجدسلیمان افزود: با پیروزی در برابر ماشین سازی موفق شدیم تا رده دهم بالا بیاییم و انشاالله رتبه بهتری کسب کنیم. هدف ما این است که بهترین عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر را رقم بزنیم و خواهشی  که داریم این است که مسئولان ما را حمایت کنند زیرا با دست خالی اول برای خودمان و بعد این شهر می جنگیم.

 

دیدگاه‌ها