کد خبر : 1756104 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:20 | 62.4K بازدید | 1 دیدگاه

انقلاب ناگلزمان؛ جدایی مرد تاثیرگذار بایرن قطعی شد

هرمان گرلند، یکی از مربیان به نام و با سابقه بایرن مونیخ، نیز در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

انقلاب ناگلزمان؛ جدایی مرد تاثیرگذار بایرن قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، ورود یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ باعث ایجاد یک زمین لرزه در چارت سازمانی باشگاه شده است. دیروز مشخص شد که میروسلاو کلوزه در پایان فصل از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد و حالا این اتفاق در مورد یکی دیگر از مربیان بایرن نیز تکرار شده است.

 

هرمان گرلند یک افسانه واقعی در باشگاه بایرن‌مونیخ محسوب می‌شود و از زمان لوئیس فن خال در این تیم حضور داشته است. گرلند 56 ساله مجموعا 12 سال در بایرن مونیخ حضور داشت و به ستاره‌هایی نظیر فیلیپ لام، داوید آلابا، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر کمک کرد که به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.

 

 

1602755

 

 

بازیکن سابق بوخوم بعد از تاثیر گذاری فوق العاده خود طی سال‌های اخیر به یک اسطوره در این باشگاه تبدیل شد اما شواهد حاکی از آن است که او با وجود داشتن قرارداد تا 2022 مجبور به جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل خواهد بود. در واقع بر اساس ادعای کیکر سرمربی جدید بایرن مونیخ به سران این باشگاه تاکید کرده که برای فصل آینده هیچ نیازی به گرلند ندارد.
حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این آخرین تغییر و تحول ناگلزمان در بایرن مونیخ محسوب می شود یا این انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها