کد خبر : 1756111 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:40 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

برند لنو:

دو سال قرارداد دارم ‌و نمی خواهم از آرسنال جدا شوم

برند لنو، دروازه‌بان آلمانی آرسنال، می‌گوید فعلاً برنامه ای برای ترک این تیم دارد.

دو سال قرارداد دارم ‌و نمی خواهم از آرسنال جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، برند لنو سال 2018 و در انتقالی 23 میلیون پوندی از بایرلورکوزن به آرسنال پیوست تا برای اولین بار در حرفه خود حضور در فوتبال خارج از آلمان را تجربه کرده باشد.
این دروازه‌بان آلمانی شماره یک بلامنازع توپچی‌ها محسوب می‌شود اما برخی شایعات حاکی از آن است که او یکی از چند ستاره ای به حساب می آید که قصد دارد آرسنال را در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو ترک کند.

 

در همین حال برند لنو به این شایعات واکنش نشان داده و می‌گوید که هیچ تصمیمی برای ترک آرسنال ندارد. او در این باره گفت: " من نمی خواهم از آرسنال فرار کنم. احساس بسیار خوبی دارم و می خواهم دوباره با آرسنال موفق شوم. آرسنال یک باشگاه بزرگ است که در آلمان خیلی دست کم گرفته می شود. آنها طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارند.
من هنوز یک قرارداد دو ساله دارم و امیدوارم که با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنم."

 

 

1555406

 

 

لنو همچنین تایید کرد که ممکن است در آینده به دنبال تجربه دیگری باشد. او در ادامه گفت: "همچنین روشن است که شاید در برهه ای دیگر از زندگی خود بخواهم کار دیگری انجام دهم. تاکنون در دو باشگاه بازی کرده‌ام و شاید در آینده تمایل داشته باشم که در یک لیگ دیگر بازی کنم. در عین حال زمان زیادی وجود دارد اما من در حال حاضر روی آرسنال تمرکز کرده‌ام."

دیدگاه‌ها