کد خبر : 1756112 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:39 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: فشار روی چلسی؟ من آنجا نیستم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی شرایط اردوی تیمش پیش از دیدار مقابل برایتون را خوب توصیف کرد.

گواردیولا: فشار روی چلسی؟ من آنجا نیستم

به گزرارش "ورزش سه"، سیتیزن ها 10 روز دیگر در مهم ترین دیدار فصل خود در فینال لیگ قهرمانان به مصاف چلسی خواهند رفت. سیتی فردا شب نیز در لیگ برتر برابر برایتون صف آرایی می کند و پپ گواردیولا در کنفرانس پیش از این دیدار مدعی شد بهترین راه آماده شدن برای فینال، پیروزی در بازی های پیش رو در لیگ برتر است.

 

پپ گواردیولا گفت: "شرایط در اردوی منچسترسیتی واقعا خوب است. ما در شرایط مناسبی تمرین می کنیم و همه متمرکز هستند. گوش کنید، این را برای همه مردم می گویم، ما هرگز در گذشته شرایطی مانند این را تجربه نکرده بودیم. برای اینکه همه بازیکنان تمرکز داشته باشند لازم نیست حتما به آنها چیزی بگویید.

 

1599246

 

بازیکنان سیتی باید ریتم خود را حفظ کرده تا در فینال بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و تنها راه رسیدن به این هدف تمرینات مناسب است. ما در شرایط مانند همیشه تمرین می کنیم تا دیدار مقابل برایتون و اورتون را برگزار کرده و سپس در فینال لیگ قهرمانان در بهترین شکل ممکن وارد زمین شویم.

 

بعد از مسابقه با اورتون شش روز فرصت خواهیم داشت تا برای فینال آماده شویم و سپس در مورد آن مسابقه فکر خواهیم کرد. اگر برای دیدارهای خود برابر برایتون و اورتون آماده نباشیم، نمی توانیم در شرایط خوبی پای به دیدار فینال بگذاریم. فردا به دنبال کسب پیروزی هستیم و این بهترین راه برای رسیدن به فینال است. من به بازیکنان گفتم در اتمام فصل برای چند روز فوتبال را فراموش کرده و در کنار خانواده و دوستان قبل از رسیدن به فینال لذت ببرند. فردا شب بازی کرده و در ادامه برای فینال آماده می شویم.

 

فشار روی چلسی؟ نمی دانم، من در رختکن چلسی نیستم. ما باید در آخرین دیدارهای فصل خود را هرچه بهتر برای مسابقه فینال لیگ قهرمانان آماده کنیم.

دیدگاه‌ها