کد خبر : 1756193 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:13 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

با توجه به مصدومیت جدید؛

آگوئرو بدون خداحافظی از سیتیزن‌ها جدا خواهد شد؟

سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و ممکن است آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داده باشد.

آگوئرو بدون خداحافظی از سیتیزن‌ها جدا خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو در بازی امشب سیتی برابر برایتون غایب خواهد بود و ممکن است حضور در فینال چمپیونزلیگ را نیز از دست داده باشد. پپ گواردیولا امیدوار است که آگوئرو خیلی زود مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به آخرین بازی سیتیزن ها در لیگ برتر برسد تا بتواند خداحافظی شایسته ای با این تیم و هوادارانش داشته باشد.

 

1602838

 

مهاجم آرژانتینی سیتی بیشتر بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد و سپس به کرونا هم مبتلا شد تا مدت طولانی تری از میادین دور باشد. آگوئرو در پیروزی سیتی برابر نیوکاسل در روز جمعه نیز غایب بود.

مهاجم 32 ساله سیتی که در تابستان به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک خواهد کرد اکنون مشغول مسابقه دادن با زمان است تا شاید بتواند به آخرین بازی فصل در ورزشگاه اتحاد برابر اورتون برسد، جایی که 10000 هوادار سیتی نیز پس از مدت ها در ورزشگاه حاضر خواهند بود.

گواردیولا در این باره گفت: "او مشغول کلنجار رفتن است. کمی ناراحتی در پایش دارد. قبل از بازی با نیوکاسل احساس مصدومیت کرد. امروز او هنوز هم آماده نیست. امیدواریم که برای بازی برابر اورتون آماده باشد."

 

1602837

 

سرمربی سیتی همچنین تایید کرد که اگر آگوئرو نتواند آمادگی خود را ثابت کند، ممکن است در فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی نیز بازی نکند.

گواردیولا افزود: "اگر سرخیو آماده باشد به ما کمک خواهد کرد، این قطعی است. اگر بتواند در گلزنی به ما کمک کند بازی خواهد کرد، اما این فینال چمپیونزلیگ است.

من باید تصمیماتی بگیرم که به ما بهترین شانس را برای بردن این بازی می دهد."

پس از بازگشت کوین دی بروین به تمرینات و با توجه به اینکه اکنون تقریبا تمام بازیکنان سیتی آماده بازی هستند، گواردیولا می گوید که برای انتخاب ترکیب تیم در بازی فینال برابر با چالش مواجه شده است.

 

1602839

 

سرمربی سیتی اضافه کرد: "این سخت ترین لحظه است. به همین دلیل است که در روابط بین بازیکنان و سرمربی باید کمی فاصله وجود داشته باشد. چرا که تو نمی توانی روابط بسیار نزدیکی با آنها داشتی باشی وقتی که باید تصمیماتی بگیری که روی حرفه آنها تاثیر می گذارد.

گاهی من با آنها منصفانه رفتار نمی کنم ولی خب همین است که هست. من راه حل دیگری ندارم. به همین دلیل است که آنها خوش شانس هستند که سرمربی دارند که خیلی زیاد از سیستم چرخشی استفاده می کند."

با وجود اینکه گواردیولا در ماه های اخیر، بدون استفاده از یک مهاجم سنتی، به ترکیب برنده ای در سیتی دست یافته است، اما می گوید که هنوز درباره ترکیب تیمش که در پرتغال به میدان خواهد فرستاد تصمیم نگرفته است.

گواردیولا گفت: "در حال حاضر هنوز برای من روشن نیست که چگونه قرار است بازی کنیم و با کدام بازیکنان قرار است بازی کنیم، به همین دلیل در این 10-11 روز باید این موضوع را بررسی کنم و سپس باید تصمیمی بگیریم."

دیدگاه‌ها