کد خبر : 1756278 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:56 | 17K بازدید | 7 دیدگاه

امید و سروش؛ نمره زیر 7 ممنوع (آمار)

امید نورافکن و سروش رفیعی از خوب‌های تیمِ محرم نویدکیا طی 10 هفته‌های گذشته بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با پیروزی خیره کننده 5 بر 1 مقابل مس رفسنجان در هفته 23 ام رقابت های لیگ برتر به برتری رسید تا بازیکنان این تیم که حداقل 4 ملی پوش نیز در میان آنها وجود دارد، با روحیه خوبی به تعطیلات بروند و در انتظار پایان بازی های مقدماتی جام جهانی و شروع دوباره لیگ باشند.


سپاهان از دیدار برابر پدیده که با شکست 3 بر 1 خانگی برابر شاگردان مهدی رحمتی همراه شد، توانسته رشد قابل توجهی داشته باشد و دیگر اشتباهات گاه و بیگاه هفته های ابتدایی لیگ نیز در این تیم دیده نمی شود.


در لیگ بیستم محرم نویدکیا که تیمی پرمهره را از امیرقلعه نویی تحویل گرفت، با اضافه کردن چند بازیکن دیگر، حالا ترکیبی ساخته که اکثر بازیکنان این تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می برند. سپاهان حالا هم در بخش دفاعی با تغییراتی که محرم در ساختار دفاعی و چینش نفرات خود ایجاد کرده، به سختی گل می خورد و هم در فاز تهاجمی هر بازی زهردار تر از بازی قبل ظاهر می شود و به تقریبا بخش عمده ای از بازیکنان این تیم در لیگ بیستم موفق به گلزنی شده اند.

 

1603021


در میان بازیکنان سپاهان اما طی هفته های اخیر آمار بسیار خوبی از امید نورافکن و سروش رفیعی ثبت شده است. نورافکن که در لیگ بیستم به پست دفاع چپ بازگشته، هر چند در هفته های ابتدایی خیلی با بازگشت به پست سابقش خو نگرفته بود، اما حالا با نمایش هایی که ارائه می کند، شاید در اردوی تیم ملی نیز در همین پست بازی کند. این بازیکن طی 10 بازی اخیر تیمش نمره پایین تر از 7 نگرفته و در مصاف با مس رفسنجان هم موفق شد اولین گل خود را با حضور به موقع در محوطه شش قدم مس رفسنجان ثبت کند تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

 

1603022

 


دیگر بازیکن سپاهان که طی هفته های اخیر آمار خوبی از خود به جا گذاشته، سروش رفیعی هافبک خلاق طلایی پوشان است که برخلاف امید نورافکن روند صعودی خود را از دیدار برابر تراکتور آغاز کرده و طی هفت هفته اخیر هیچ گاه نمره کمتر از 7 از سایت آماری یازده دریافت نکرده است.


سروش و امید در دیدار برابر مس رفسنجان جزو برترین بازیکنان سپاهان در روزی بودند که باز هم شاگردان محرم نویدکیا موفق به کسب یک پیروزی پر گل و روحیه بخش شدند. امید در جریان این مسابقه گلزنی کرد و سروش هم یک پاس گل دیگر ارسال کرد تا با ثبت 7 پاس گل در لیگ بیستم، صدرنشین جدول بهترین پاسورهای لیگ تا پایان هفته 23 ام باشد.

 

دیدگاه‌ها