کد خبر : 1756338 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:42 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: دوست ندارم در مورد سهمیه صحبت بکنم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تمایلی در مورد صحبت در خصوص کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد.

کلوپ: دوست ندارم در مورد سهمیه صحبت بکنم

به گزارش "ورزش سه"، کسب چند نتیجه خوب و پیروزی های متوالی باعث شده حالا لیورپول در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان قرار بگیرد و برتری در دو دیدار پایانی به منزله دستیابی به این هدف خواهد بود. در آستانه دیدار مقابل برنلی، یورگن کلوپ در مورد خداحافظی روی هاجسون از دنیای مربیگری و گل شگفت انگیز آلیسون بکر صحبت کرده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "من نمی خواهم در مورد رسیدن به لیگ قهرمانان در فصل بعد صحبت کنم و شما می دانید این موضوع چقدر حائز اهمیت است. حالا مقابل برنلی بازی داریم و علاقه ای به صحبت کردن در این رابطه ندارم، زیرا این کار بارها انجام شده و به نظر من نوعی بی احترامی است.

 

1602316

 

البته در حال حاضر موقعیت لیورپول در جدول خیلی بهتر از چند هفته قبل و آن چیزی که در گذشته فکر می کردیم شده است. ما با کسب پیروزی در چند دیدار اخیر به اینجا رسیده ایم و می خواهیم سهمیه بگیریم، اما من تمایلی به صحبت در این رابطه ندارم.

 

گلزنی آلیسون بکر؟ در آن لحظه هیچکس به سرنوشت دو بازی بعدی و آینده فکر نمی کرد. اما این یک گل خاص از یک بازیکن خاص بود. البته این پیروزی نیز به طور قطعی باعث رسیدن ما به هدف مان نمی شود و هنوز موانع دشواری پیش رو لیورپول وجود دارد.

 

خداحافظی روی هاجسون از دنیای مربیگری؟ او در گذشته هدایت لیورپول را بر عهده داشت. تعدادی از هواداران در استادیوم حضور خواهند داشت و من امیدوارم قبل و بعد از مسابقه مراسم خوبی برای روی هاجسون رقم بخورد و او لایق این کار خواهد بود."

دیدگاه‌ها