کد خبر : 1756339 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:05 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: انگلیس باید به هری کین افتخار بکند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به تمجید از دستاوردهای هری کین، ستاره رقیب همشهری پرداخته است.

آرتتا: انگلیس باید به هری کین افتخار بکند

به گزارش "ورزش سه"، در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد درخواست هری کین مبنی بر جدایی از تاتنهام و تمایل او به ترک اسپرز در تابستان پیش رو منتشر شده است. در نشست خبری پیش از دیدار برابر کریستال پالاس، میکل آرتتا، سرمربی جوان و اسپانیایی توپچی ها مدعی شد فوتبال انگلیس باید به داشتن چنین ستاره ای افتخار بکند.

 

میکل آرتتا گفت: "من نمی دانم که آیا هری کین تاتنهام را ترک می کند یا نه. شما اینگونه می گویید، اما من نمی دانم. او هنوز در ترکیب تاتنهام حضور دارم. چه زمانی که بازی می کردم و چه حالا که سرمربی شده ام بارها مشکلات فراوانی را برابر هری کین متحمل شده ام. فوتبال انگلیس باید از داشتن بازیکنان با این استعداد، کیفیت و ثبات واقعا به خود افتخار بکند.

 

1599333

 

عملکردی که هری کین توانسته در طول این سالها در نوک خط حمله در ترکیب تاتنهام و در لیگ برتر انجام دهد، فوق العاده و باورنکردنی است. بازیکنی در ترکیب تیم ملی انگلیس بازی می کند که به آنها شانس  فرصت رقابت با هر تیم بزرگی در جهان را می دهد. با حضور هری کین شما می دانید که او هر لحظه می تواند پیروزی را در فوتبال رقم بزند و این دستاورد بزرگی به شمار می آید.

 

آینده آرسنال؟ به این فکر می کنم که چگونه می خواهم تصمیمات بهتری بگیرم. باید از این بازیکنان و باشگاه و منابعی که در اختیار داریم بهترین بهره را ببرم. من زمان و تلاش زیادی صرف شناسایی مسائل مهم برای تغییر در تیم کرده ام."

دیدگاه‌ها