کد خبر : 1756365 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:10 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون مقابل سیتی

هافبک ایرانی تیم برایتون در بازی امشب تیمش مقابل منچسترسیتی از ابتدا در میدان حاضر خواهد بود.

جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون مقابل سیتی

به گزارش ورزش سه، تیم برایتون در ادامه بازی های سخت هفته های اخرش امشب از ساعت 22:30 به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه فالمر برگزار می شود و یاران علیرضا جهانبخش باید مقابل قهرمان زودهنگام لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند.

 

علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم برایتون برای سومین بازی متوالی در ترکیب اصلی تیمش حضور یافته و در بازی حساس امشب مقابل منچسترسیتی که هفته ماقبل پایانی لیگ برتر محسوب می شود از ابتدا در زمین بازی حضور خواهد داشت. او برای اولین بار در این فصل است که سه هفته پیاپی در ترکیب اصلی برایتون حضور می یابد.

 

1603090

 

ملی پوش ایرانی برایتون هفته گذشته هم مقابل تیم وستهم در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و با یک شوت خارج از چارچوب و یک دریبل موفق بود و ۳۳ پاس با دقت ۷۸ درصدی در دقیقه 73 تعویض شده و زمین بازی را ترک کرد. 

 

گفتنی است که تیم برایتون در حال حاضر با 38 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و می تواند با کسب دو نتیجه خوب در دو هفته پایانی حداکثر تا دو رتبه بالاتر بیاید. البته این تیم کار سختی در این دو هفته دارد؛ بازی امشب مقابل سیتی و بازی هفته پایانی مقابل آرسنال، بازی هایی هستند که یاران علیرضا برای کسب امتیاز در آنها بی شک کار آسانی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها