کد خبر : 1756387 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 00:45 | 34.9K بازدید | 7 دیدگاه

با حضور 50 دقیقه ای جهانبخش

برایتون 3-2 سیتی: کامبک مقابل قهرمان

برایتون در یک بازی جذاب و نفس گیر موفق شد منچسترسیتی را با نتیجه 3-2 شکست هد.

برایتون 3-2 سیتی: کامبک مقابل قهرمان

به گزارش ورزش سه، تیم برایتون در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلستان از ساعت 22:30 به مصاف منچسرسیتی، قهرمان زودهنگام مسابقات رفت؛ این دیدار که به میزبانی برایتون در ورزشگاه فالمر برگزار شد با یک پیروزی شیرین برای یاران علیرضا جهانبخش همراه بود.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی تیم برایتون در این دیدار مثل دو بازی قبلی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او برای اولین بار در این فصل در سه بازی متوالی در ترکیب اصلی برایتون حضور یافت تا روزهای پایانی لیگ جزیره برایش شرایط بهتری به همراه داشته باشد. او در این دیدار 49 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و جای خود را به آدام لالانا داد.

نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود منچسترسیتی به پایان رسید. ایلکای گوندوغان، کاپیتان سیتی در دقیقه 2 بازی خیلی زود دروازه میزبان را باز کرد اما اخراج زودهنگام ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی در دقیقه 10، شاگردان پپ را ده نفره کرد. برایتون بعد از این اتفاق برای جبران گل خورده فشار زیادی روی دروازه سیتی ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد.

 

1603116

 

علیرضا جهانبخش که در نیمه اول جزو نفرات فعال میانه میدان برایتون بود و در متن اکثر حملات تیمش حضور داشت 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم تعویض شد. او در مدت 49 دقیقه حضورش در زمین 2 شوت زد که یک مورد آن در چارچوب بود و 15 پاس سالم هم به هم تیمی هایش داد. جهانبخش یک خطای شدید هم در نیمه اول انجام داد که با کارت زرد داور مواجه شد.

یک دقیقه بعد از گل دوم سیتی در دقیقه 48 که فیل فودن آن را به ثمر رساند، جهانبخش از بازی خارج شد. یک دقیقه بعد از این تعویض، توفان برایتون شروع شد، توفانی که طی آن، تیم میزبان، منچسترسیتی را که به چند بازیکن خود استراحت داده بود با نتیجه سه بر دو شکست داد. لیاندرو تروسارد در دقیقه 50 گل اول برایتون را به ثمر رساند.

 

1603117

 

آدام وبستر در دقیقه 72 با زدن گل دوم بازی را به تساوی کشاند و تنها 4 دقیقه بعد از این گل در حالی که سیتی هنوز در شوک دریافت گل مساوی بود، دان بورن گل سوم را به ثمر رساند تا حساس ترین و مهمترین برد فصل یاران جهانبخش در لیگ جزیره به دست بیاید.

برایتون با کسب این پیروزی 41 امتیازی شد و در آستانه بازی هفته پایانی با آرسنال به رتبه پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد.

دیدگاه‌ها