کد خبر : 1756399 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:59 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی برابر فولام؛

سولسشر: به خاطر بازگشت هواداران مساوی کردیم!

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی برابر فولام در اولدترافورد این نتیجه را زنگ خطری برای بازی فینال لیگ اروپا دانست.

سولسشر: به خاطر بازگشت هواداران مساوی کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در بازگشت تماشاگران به اولدترافورد پس از بیش از 400 روز، منچستریونایتد برابر فولام که در پایان فصل به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد به تساوی 1-1 دست یافت و  را زنگ خطری پیشاپیش فینال رقابت های لیگ اروپا نامید.

اولدترافورد پس از 436 روز گذشته میزبان 10000 هوادار یونایتد بود که ضمن لذت بردن از بازگشت به ورزشگاه، همچنان به ابراز احساسات خود درباره گلیزرها، مالکان یونایتد، پرداختند و باز هم خواهان رفتن آنها شدند.

 

1603131

 

ادینسون کاوانی در نخستین بازی خود برابر هواداران یونایتد در دقیقه 15 بازی با ضربه ای خیره کننده از 40 متری دروازه فولام را باز کرد تا خوش‌آمد گرمی به منچستری های حاضر روی سکوها بگوید، اما شیاطین سرخ نتوانستند این برتری خود را به پیروزی تبدیل کنند و جو برایان در دقیقه 76 دروازه یونایتد را باز کرد تا دو تیم در پایان به تساوی 1-1 رضایت دهند.

اوله گنار سولسشر پس از پایان بازی گفت: "همهمه، انرژی، جو ورزشگاه واقعا جادویی بود. بازگشت دوباره تماشاگران به ورزشگاه فوق العاده بود. در همان گرم کردن هم همهمه موجود در ورزشگاه ناشی از حرف زدن مردم با هم را حس می کردی و این چیزی بود که ما از دست داده بودیم و کم داشتیم.

 

1603136

 

شاید این بخشی از دلیلی بود که ما به این شکل بازی کردیم چرا که من فکر می کنم ما گاهی زیادی برای سرگرم کردن هواداران در این بازی تلاش کردیم.

کلی تصمیمات سخت گرفتیم به جای تصمیمات آسان و ساده. تصمیم گرفتیم که از راه سختش بازی کنیم، همان که بهتر به نظر می رسد و این برای ما در مواقعی گران تمام شد. تجربه خوبی بود."

سولسشر امیدوار بود که با پیروزی در این بازی، پیشاپیش فینال لیگ اروپا برابر ویارئال در چهارشنبه آینده، رده دوم در لیگ برتر را برای خود و شاگردانش قطعی کند، اما آنها پس از دو شکست پیاپی خانگی در این بازی نیز به تساوی رضایت دادند.

 

1603132

 

سولسشر افزود: "ما نیاز داریم که باربر ویارئال بهتر از این سه بازی گذشته‌مان بازی کنیم. اما فکر می کنم که شما هم بارها شاهد بوده اید که وقتی ما یک گوشه گیر می افتیم، وقتی می بازیم، وقتی از ما انتقاد شده است، همیشه توانسته ایم به یکدیگر بچسبیم و به اوج برگردیم.

به نظرم این ممکن است زنگ خطری برای ما باشد تا به خودمان بیاییم چرا که تلاش کردیم که کارهای شیک و فوق العاده و تماشاگرپسند انجام دهیم. این راه و رسم ما نیست. ما باید بیش از اینها کارآمد باشیم.

به کاوانی نگاهی بیندازید، ببینید او چطور بازی کرد. تک تک ما باید به او نگاه کنیم. تکل ها، دویدن ها، گل های کاوانی هیچ کدام نمایشی و زیاده‌روی نیست. و ما نمی توانیم در فوتبال زیاده‌روی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها