کد خبر : 1756405 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:32 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

پس از شکست برابر برایتون؛

گواردیولا: برای فینال باید بهتر از این باشیم

شب گذشته شاگردان پپ گواردیولا برتری دو گله برابر برایتون را از دست دادند و در نهایت با دریافت سه گل برابر برایتون شکست خوردند.

گواردیولا: برای فینال باید بهتر از این باشیم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی سیتی پس از باخت غافلگیرکننده برابر برایتون پیشاپیش فینال چمپیونزلیگ، تایید کرد که این زنگ خطری برای سیتیزن ها بود و نشان می دهد که قهرمانی در لیگ برتر چه کار دشواری است.

منچسترسیتی که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده است در تاریخ هشتم خرداد در فینال چمپیونزلیگ به مصاف چلسی خواهد رفت. سیتیزن ها شب گذشته به رغم اخراج ژوائو کانسلو در دقیقه 10 بازی توانستند ابتدا به برتری 2-0 برابر برایتون دست پیدا کنند اما در نهایت با دریافت سه گل نتیجه را به میزبان واگذار کردند.

 

1603144

 

ایلکای گوندوگان در دقیه 2 بازی و فیل فودن در دقیقه 48 برای سیتی گلزنی کردند و گل های برایتون را در دقایق 50، 72 و 76 لئاندرو تروسارد،  آدام وبستر و دن برن به ثمر رساندند.

دراین بازی پس از ماه ها حدود 8000 هوادار هیجان زده برایتون نیز در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد پیروزی ارزشمند تیم‌شان بر قهرمان لیگ برتر بودند.

 

1603143

 

گواردیولا پس از ین شکست گفت: "بازی با یازده بازیکن برابر یازده بازیکن برایتون هم سخت است، بازی با 10 نفر برابر 11 آنها خیلی سخت بود. ما باید برای فینال چمپیونزلیگ بهتر شویم.

متاسفانه پس از برتری 2-0 ما خیلی زود یک گل دریافت کردیم و پس از آن آنها خیلی زیاد فشار آوردند. ما خسته تر بودیم و نمی توانستیم تا جایی که ممکن است توپ را حفظ کنیم. نتوانستیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم و متاسفانه شکست خوردیم. تبریک به برایتون.

روز یکشنبه در حضور هوادارن‌مان قرار است جام را بالای سر ببریم و پس از آن باید برای قهرمانی در چمپیونزلیگ بجنگیم.

 

1603145

 

من نگرانم چرا که این فینال چمپیونزلیگ است و رقیب ما هم رقیب بسیار سرسختی است.

امروز چیزهای فوق العاده ای در زمین و با توجه به بازی 10 نفر برابر 11 نفر، آن هم برای 80 دقیقه در لیگ برتر، دیدم. ما خوش شانسیم که جام قهرمانی لیگ برتر را بردیم و خودمان توانستیم موفق به این کار بشویم. هیچکس ابدا به ما چیزی نداد، هیچ چیز.

به هیمن دلیل است که من اینقدر به این تیم افتخار می کنم؛ این بار دیگر نشان داد که لیگ برتر چقدر سخت است و حالا برای بهترین فینال ممکن در چمپیونزلیگ آماده خواهیم شد."

 

دیدگاه‌ها