کد خبر : 1756415 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:13 | 32.1K بازدید | 6 دیدگاه

زوج جدید دفاعی برای روزهای جدایی احتمالی شماره 6 

پرسپولیس بازی بدون کنعانی زادگان را تمرین کرد

پرسپولیس در شرایطی مقابل شاهین بندرعامری به پیروزی رسید که با خط دفاعی متفاوتی نسبت به دربی وارد میدان شد.

پرسپولیس بازی بدون کنعانی زادگان را تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران با برتری چهار گله مقابل شاهین لیگ دویی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد تا خود را به عنوان مدعی این جام معرفی کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی با تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل مقابل استقلال پا به این مسابقه گذاشتند. سرخ ها در ابتدا با گل عبدی پیش افتادند اما روی یک غافلگیری در دقیقه سی و چهارم دروازه خود را باز شده دیدند.

 

سرخ‌ها لیگ بیستم را با شرایطی خاص در خط دفاعی آغاز کردند. شماره 3 پرسپولیس که زوج اصلی دفاع را با کنعانی تشکیل می‌داد راهی قطر شد تا جدی ترین چالش یحیی گل‌محمدی سازمان‌دهی خط دفاعی تیمش باشد. پرسپولیس در این فصل تنها شکستش را در روزی متحمل شد که هر دو دفاع اصلی خود را در اختیار نداشت. یحیی بدون امتیاز اراک را ترک کرد تا معلوم شود مدافعان میانی پرسپولیس نقش کلیدی در نتیجه‌های این تیم ایفا می‌کنند.

 

شاید سرخ ها در انتهای این فصل چالشی مشابه را تجربه کنند‌. زمزمه های کوچ محمد حسین کنعانی زادگان به گوش می‌رسد و جدایی این مدافع تاثیر گذار محتمل است. کنعانی با وجود مصدومیتی که از بازی سپاهان داشت نود دقیقه مقابل استقلال بازی کرد اما با نظر کادر فنی در این بازی غایب بود تا سرخ ها بازی کردن بدون او را در بوشهر تمرین کنند. 

 

پرسپولیس در این بازی با سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی کار را در قلب خط دفاعی آغاز کرد. فرجی که در دربی 45دقیقه بازی کرد و اخراج شد در اولین تجربه اش به عنوان زوج سیدجلال در دفاع میانی نتوانست مانع گلزنی مهاجم حریف شود تا صعود به یک چهارم بدون ثبت کلین شیت رقم بخورد. این احتمال وجود دارد پرسپولیسی ها در فصل بعد زوج میانی جدیدی را داشته باشند و فرجی اگر می‌خواهد به عنوان دفاع اصلی پرسپولیس در بازی های ظاهر شود، کار سختی را برای اثبات خود به گل‌محمدی پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها