کد خبر : 1756425 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:59 | 79.4K بازدید | 15 دیدگاه

در همان نقطه و با همان سناریو؛

تکرار نزاع دربی تهران در استمفورد بریج (عکس)

شب گذشته چلسی موفق شد در استمفوردبریج لستر را 2-1 شکست دهد تا انتقام شکست چند روز پیش در فینال FA Cup را گرفته باشد.

تکرار نزاع دربی تهران در استمفورد بریج (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی تنها چند روز پس از شکست در فینال FA Cup برابر لستر، در استمفورد بریج میزبان این تیم بود و این بار توانست به برتری 2-1 برسد. بازیکنان و کادر دو تیم اما در پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند تا داور نیز مجبور شود به دخالت شود.

اوضاع وقتی به هم ریخت که آنتونیو رودیگر، ریکاردو پریرا را که به دلیل خطا روی بن چیلول کارت گرفته بود را هل داد و این موضوع باعث درگیری گسترده بازیکنان و کادر دو تیم شد تا جایی که حتی برندن راجرز، سرمربی لستر، نیز  برای جدا کردن بازیکنان تیمش از آبی ها دست به کار شد.

 

1603183

 

دنیل آمارتی که در این بازی یکی از بازیکنان ذخیره لستر بود تنها بازیکنی بود که پس از این درگیری از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. آمارتی همان بازیکنی بود که پس از پیروزی لستر در فینال پرچم چلسی را به زمین انداخته بود و حرکت توهین آمیزش واکنش های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخت.

پس از ورود آمارتی به درگیری بسیاری از بازیکنان چلسی که منتظر فرصتی برای ادب کردن این بازیکن بودند، اصل دعوا را رها کرده و به سوی او هجوم بردند. مخصوصا تیاگو سیلوا به نظر می رسید که بیش از دیگران عصبانی است و مطمئن شد که هافبک غنایی از این عصبانیت مطلع شود!

 

1603196

 

1603182

 

1603184

 

1603187

 

1603188

 

1603189

 

1603194

 

در نهایت ادوارد مندی، دروازه بان چلسی، توانست خود را بین بازیکنان دو تیم بیندازد و دو طرف را از هم جدا کند، اما هواداران چلسی که چند هزار نفر از آنها در ورزشگاه هم حاضر بودند از دیدن تعصب بازیکنان‌شان به پرچم باشگاه بسیار لذت بردند و به شدت از این درگیری راضی به نظر می رسیدند.

 

این درگیری در فضای مجازی نیز واکنش های بسیاری را برانگیخت.

 

1603198

 

"در صورتی که از دستتون رفته؛ رودیگر، مندی، ریس جیمز و همه پریدند وسط دعوا که آمارتی را گیر بیاورند."

 

1603181

 

"تصویر اول: مونت متوجه می شود که آمارتی رو به روی او است

تصویر دوم: بلافاصله به او می پرد

خنده‌دار است که چطور اوضاع عوض شد!"

 

1603179

 

"مایک دین و تیمو ورنر را فراموش کنید. بازیکنان چلسی وقتی آمارتی را آن وسط دیدند. این تصویر تیاگو سیلوا، میسون مونت، رودیگر، پولیسیچ، کواچیچ و ریس جیمز است."

 

1603186

 

"به نظرم باید روی حرکت تیاگو سیلوا که رفت دنبال دن آمارتی هم تاکید کنیم. یک رییس حقیقی."

 

1603193

 

"به پادشاه توهین نکن آمارتی"

 

 

این پیروزی امیدهای چلسی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده را نیز افزایش داد.

برندن راجرز، سرمربی لستر، پس از پایان مسابقه درباره این درگیری گفت: "دو دسته از بازیکنان در موقعیتی بسیار رقابتی بودند و مشخص است که وقتی دو بازی در فاصله ای خیلی نزدیک به هم داشته باشید این همان اتفاقی است که می افتد. ما هم مثل آنها داریم برای کسب امتیاز می جنگیم.

داور و مسئولان بازی خوب موقعیت را مدیریت کردند و مشکلی نیست."

 

1603178

 

نکته جالب اینکه نزاع رخ داده در دیدار حساس شب گذشته چلسی و لستر در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر کاملا مشابه با درگیری بین بازیکنان دو تیم در بازی پرسپولیس و استقلال در هفته گذشته بود.

بازیکنان چلسی و لستر نیز دقیقا در همان نقطه‌ای از زمین درگیر شدند که در هفته گذشته بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال یقه یکدیگر را گرفته بودند. اما برخلاف آنچه که در ایران اتفاق افتاد، این دعوا در پایان ختم به خیر شد و در همان زمین بازی باقی ماند و دیگر کسی درباره آن صحبت نمی کند. در ایران اما موضوع به کمیته انضباطی کشیده شده و دو طرف به شدت به دنبال محکوم کردن یکدیگر هستند.

در انگلیس طبق سنت پس از سوت پایان بازی بازیکنان و مربیان دو تیم به سمت یکدیگر رفته و با هم دست می دهند و به یکدیگر تبریک می گویند. این اتفاق دیروز پس از سوت پایان مسابقه در استمفورد بریج نیز رخ داد و برندن راجرز و توماس توخل و همچنین بازیکنان دو تیم به رغم درگیری دقایقی پیش، به یکدیگر خسته نباشید گفتند.

این حرکت می تواند آبی بر آتش جنگ و جدل های داخل زمین در طول 90 دقیقه باشد، اما البته بازیکنان ایرانی هنوز آن را یاد نگرفته اند!

دیدگاه‌ها