کد خبر : 1756487 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:37 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

پس از گرفتن انتقام ومبلی در استمفوردبریج؛

آنتونیو رودیگر: باید لستر را مجازات می کردیم

آنتونیو رودیگر، گلزن چلسی در بازی برابر لستر، درباره انگیزه مضاعفی که آبی ها برای شکست دادن حریف داشتند، صحبت کرده است.

آنتونیو رودیگر: باید لستر را مجازات می کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته چلسی موفق شد در استمفوردبریج لستر را 2-1 شکست دهد تا انتقام شکست چند روز پیش در فینال FA Cup را گرفته باشد.

پس از یک نیمه اول بدون گل، چلسی در نیمه دوم کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 بود که روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه لستر، ارسال چیلول با ضربه مدافع حریف در دهانه دروازه به رودیگر رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد. جورجینیو در دقیقه 66 و از روی نقطه پنالتی گل دوم آبی ها را به ثمر رساند و تک گل لستر را نیز در دقیقه 76 بازی ایهیناچو وارد دروازه میزبان کرد.

 

1603124

 

همچنین بازیکنان و کادر دو تیم در دقایق پایانی بازی با یکدیگر درگیر شدند تا داور نیز مجبور به دخالت شود.

آنتونیو رودیگر می گوید که چلسی باید لستر را برای خوشحالی پس از پیروزی‌شان در فینال FA Cup در ورزشگاه ومبلی مجازات می کرد.

یکی از بازیکنان لستر در جشنی که پس از پیروزی برابر چلسی در فینال جام حذفی در رختکن این تیم برقرار بود، در حرکتی توهین آمیز پرچم یادبود چلسی را به زمین انداخت که این حرکت واکنش های اعتراضی بسیاری را برانگیخت.

 

1603189

 

آمارتی بازیکنی که به پرچم چلسی توهین کرده بود در بازی شب گذشته نیز روی نیمکت لستر حضور داشت. اوضاع وقتی به هم ریخت که آنتونیو رودیگر، ریکاردو پریرا را که به دلیل خطا روی بن چیلول کارت گرفته بود هل داد و این موضوع باعث درگیری گسترده بازیکنان و کادر دو تیم شد.

پس از ورود آمارتی به درگیری بسیاری از بازیکنان چلسی که منتظر فرصتی برای ادب کردن این بازیکن بودند، اصل دعوا را رها کرده و به سوی او هجوم بردند.

پیروزی چلسی و کسب سه امتیاز بازی به آبی ها اجازه داد تا همچنان سرنوشت خود را برای کسب رده چهارم در لیگ برتر و حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ در دست داشته باشند.

رودیگر که زننده گل اول چلسی در این بازی بود، پس از پایان مسابقه گفت: "متاسفانه بعضی در لستر نمی دانند که چطور باید جشن بگیرند و ما صد درصد مجبور بودیم که آنها را مجازات کنیم.

پس از بازی روز شنبه بعضی از آنها به ما انگیزه مضاعفی –برای پیروزی در این بازی- دادند. تبریک به آنها برای بردن فینال و جشن قهرمانی و همه چی، اما به تاریخ یک باشگاه توهین نکنید. این از قد و اندازه شما بزرگتر است."

 

دیدگاه‌ها