کد خبر : 1756621 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 00:28 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

پالاس ۱-۳ آرسنال؛ با چنگ و دندان به دنبال سهمیه

آرسنال در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه 3-1 کریستال‌پالاس را شکست دهد

پالاس ۱-۳ آرسنال؛ با چنگ و دندان به دنبال سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا امشب از سری مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس مهمان کریستال پالاس بودند که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه 3-1 خاتمه یافت تا آرسنال همچنان برای کسب سهمیه لیگ اروپا شانس داشته باشد.

 

نیمه اول با تسلط آرسنال آغاز شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانست در لحظات ابتدایی بازی موقعیت چندانی روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کند.

 

 

1603487

 

 

اولین موقعیت مهم بازی توسط کریستال پالاس خلق شد؛ جایی که کریستین بنتکه، مهاجم بلژیکی می‌توانست دروازه آرسنال را باز کند اما در این امر ناکام بود.

 

در دقیقه  35 بالاخره قفل دروازه‌ها شکسته شد و آرسنال توانست گلزنی کند. حرکت خوب بازیکنان آرسنال به ارسال کیه ران تیرنی برای نیکولاس پپه همراه شد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا توپچی ها با یک گل پیش بیفتند.

 

 

1603489

 

1603485

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا بازی در 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل نیکولاس پپه به سود تیم میکل آرتتا خاتمه پیدا کند.

 

کریستال پالاس در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و همین موضوع باعث شد که آنها در دقیقه 62 به گل تساوی دست پیدا کنند. یک ضربه آزاد برای این تیم به دست آمد که ارسال آندرس توئنسند با ضربه سر تمام کننده کریستین بنتکه همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1603483

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد آرسنال توانست در دقیقه اول وقت های اضافه گل برتری را به ثمر برساند. روی ضد حمله بازیکنان آرسنال مارتین اودگارد توپ را در اختیار گابریل مارتینلی قرار داد و این بازیکن نیز در دو مرحله موفق شد دروازه پالاس را باز کند تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1603492

 

 

اما این پایان کار نبود و آرسنال در لحظات پایانی بازی موفق شد گل سوم را هم روی حرکت انفرادی عالی نیکولاس پپه به ثمر برساند تا تیم میکل آرتتا به یک پیروزی ارزشمند 3-1 دست پیدا کند و همچنان برای کسب سهمیه لیگ اروپا شانس داشته باشد.

دیدگاه‌ها