کد خبر : 1756639 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:23 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: سهمیه؟ هنوز مسابقه فینال باقی مانده

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید هنوز کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای این تیم تعیین شده است.

کلوپ: سهمیه؟ هنوز مسابقه فینال باقی مانده

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که طی چند هفته گذشته به روند خوب خود بازگشته، شب گذشته در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس موفق شد برنلی را با سه گل شکست دهد تا به رتبه چهارم جدول صعود کند و تنها یک گام دیگر با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشته باشد.

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت: " نمی‌توانم از این راضی تر و خوشحال تر باشم. البته هنوز هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی نمی دانم. آخرین باری که ما در بازی های متوالی به پیروزی رسیده بودیم به ماه فوریه باز می‌گشت و از آن زمان تا به حال در مسابقات زیادی به شکل مداوم به پیروز نرسیده بودیم. با این همه در صورت برد در مسابقه یکشنبه به احتمال فراوان راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهیم شد.

 

 

1603518

 

 

اینکه تا این مقدار به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شده ایم مسئله ای دیوانه وار است اما با این وجود هنوز چیزی تمام نشده است. ما در نیمه نهایی به پیروزی رسیده ایم اما هنوز بازی فینال باقی مانده است."

 

کلوپ در ادامه گفت: "در ابتدای بازی مقابل برنلی عملکرد فوق العاده ای نداشتیم و پر استرس ظاهر شدیم. در لحظات ابتدایی بازی دو موقعیت بسیار خوب از دست دادیم اما نهایتاً گل زیبایی زدیم و بعد از آن روی کنترل فوق العاده مانه و توسط فیلیپس به گل رسیدیم. چمبرلین نیز نتوانست گل سوم را به شکلی فوق‌العاده به ثمر برساند."

 

 

1603519

دیدگاه‌ها