کد خبر : 1756713 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:12 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

مکالمه فرهاد و داور چهارم با حضور یک پرنده(عکس)

استقلال در برابر ذوب آهن موفق شد نیمه دوم متفاوتی را سپری کند و مزد بازی خوب خود در نیمه دوم را هم مربیان این تیم در کنار نیمکت جشن گرفتند.

به گزارش “ورزش سه "، نبرد استقلال برابر ذوب آهن در چهارچوب رقابت های جام حذفی بعد از شکست استقلال برابر این تیم در رقابت های لیگ برتر از حساسیت زیادی برخوردار بود .


استقلال که در رقابت های لیگ برتر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر ذوب آهن یک شکست در خانه و یک تساوی در اصفهان را بدست آورده بود ، بعد از بازی داربی و شکست از پرسپولیس برای بدست آوردن دل هواداران باید ذوب آهن را در جام حذفی شکست می داد. 

 

 

1603656

 


استقلال که برابر ذوب آهن نیمه اول خوبی را سپری نکرده بود در نیمه دوم  با درخشش قایدی و اسماعیلی بهتر ظاهر شد و در نهایت این تیم سمج و سخت کوش اصفهانی را موفق شد با نتیجه دو بریک شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت های حذفی برسد.


در تصویر شکار شده رضا سعیدی‌پور ، بهزاد غلامپور دیده می شود که مثل همیشه روی کول مجیدی قرار گرفته است تا لحظاتی مکالمه بین مجیدی و داور چهارم عباس راکی  را قطع کند.

 

 

1603655

 


مجیدی که در تصویر یکی از دو گل استقلال درحال مکالمه با داور چهارم لبخند به چهره  مشاهده می گردد در همین دیدار از داور مسابقه یک کارت زرد گرفت . کارتی که معلوم نشد با توصیه داور چهارم به مجیدی داده شد و یا با تشخیص خود آقای موعود بنیادی فر؟

دیدگاه‌ها