کد خبر : 1756781 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 21:35 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان 2 – ملوان انزلی یک

لیگ یک / پیروزی ارزشمند گل ریحان در دقیقه 1+90

گل ریحان در بازی پیشین و در برابر بادران به خوبی نشان داد اگر چه شانس زیادی برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی ندارد اما براحتی شکست نخواهد خورد.

لیگ یک / پیروزی ارزشمند گل ریحان در دقیقه 1+90

به گزارش "ورزش سه"، بازی این تیم در برابر ملوان ابتدا به گل تیم مهمان همراه بود. مهیار زحمتکش از روی نقطه ی پنالتی ملوان را به گل رساند و نیمه ی اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید. گل ریحان در همان دقایق آغازین نیمه ی دوم توسط سعید حلافی بازی را به تساوی کشاند. مهاجمی که در تیم پرسپولیس هم سابقه ی بازی دارد. روی یک ارسال از جناح چپ سعید حلافی روی تیر دو توپ را قطع کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

 

ملوان برای اینکه به جمع مدعیان نزدیک می شد باید سه امتیاز این بازی را به دست می آورد. به همین خاطر در ادامه ی مسیر ملوان حملاتی را برای رسیدن به گل دوم تدارک دید اما  این حملات ثمر بخش نبود. ضمن اینکه گل ریحان هم با آسودگی خاطر به بازی رو به جلوی خود ادامه داد تا اینکه در دقایق پایانی بازی به گل برتری رسید. این گل در دقیقه 1+90 توس عادل سرشار به ثمر رسید.

 

گل ریحان با این پیروزی  ارزشمند 18 امتیازی شد و هم چنان در قعر جدول یکی از سه گزینه ی سقوط به دسته ی دوم به حساب می آید. ملوان هم با این شکست 33 امتیازی باقی ماند و کار خود را برای صعود به لیگ برتر بسیار سخت کرد.

 

اینجا باید به بازی جوانمردانه تیم گل ریحان اشاره کنیم. این تیم که در بازی با استقلال ملاثانی حاضر نشد انصافا در دو هفته ی اخیر هم در برابر بادران و هم در برابر ملوان جوانمردانه بازی کرد تا حقی از تیمی تضییع نشود و از این تیم انتظار می رود در هفته های باقی مانده هم با همه ی توان در برابر حریفان حاضر شود حتی اگر شانس های بقای این تیم اندک باشد. هر چند وقوع هر اتفاقی در فوتبال محتمل به نظر می رسد و گل ریحان روی کاغذ هنوز شانس بقاء دارد. به خصوص با این پیروزی ای که به دست آورد.

دیدگاه‌ها