کد خبر : 1756909 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 16:39 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: می‌خواهیم هوادارن‌مان را خوشحال کنیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می گوید این تیم تلاش خواهد کرد تا فصل را با بهترین رتبه ممکن به پایان برساند

آرتتا: می‌خواهیم هوادارن‌مان را خوشحال کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز یکشنبه در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس میزبان برایتون خواهد بود. شاگردان میکل آرتتا در آخرین لحظات دیدار برابر کریستال پالاس به پیروزی رسیدند تا همچنان برای کسب سهمیه اروپایی شانس داشته باشند. با این حال توپچی‌ها محکوم به پیروزی در مسابقه یکشنبه برابر برایتون هستند.

 

 

1603485

 

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس خبری پیش از بازی با برایتون در رابطه با شانس آن ها برای به اتمام رساندن فصل بالاتر از رقیب سنتی یعنی تاتنهام گفت: " هر چیزی که در اختیار ما باشد تا هواداران را خوشحال کنیم و به ما کمک کند که رتبه بهتری داشته باشیم، مثبت خواهد بود.

 

روز یکشنبه تیمی را انتخاب می‌کنم که برای به پیروزی رسیدن بهترین باشد. آنچه قرار است بعدا اتفاق بیفتد بخشی از آینده است. ما اکنون باید اتفاقاتی که در آن روز رخ می‌دهد را کنترل کنیم. در این فصل کارهای زیادی انجام داده ایم که به نتیجه ارتباطی ندارد. اما در پایان همه اینها ما برای پیروزی در اینجا هستیم."

 

 

1603956

 

 

آرتتا درباره لیگ کنفرانس اروپا: "خوب این یک رقابت جدید است بنابراین من واقعا نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. اول از همه بیایید سعی کنیم تا جایی که ممکن است فصل را با رتبه بهتری به پایان برسانیم و بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
کوچک شمردن لیگ کنفرانس؟ ما در چند سال گذشته تجربه کرده ایم که حضور در لیگ اروپا چقدر سخت است بنابراین این باشگاه باید در اروپا حضور داشته باشد."

دیدگاه‌ها