کد خبر : 1756912 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:12 | 67K بازدید | 2 دیدگاه

خبر تلخ اوله گونار سولسشر برای هواداران یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که هری مگوایر به احتمال فراوان دیدار فینال لیگ اروپا برابر ویارئال را از دست خواهد داد.

خبر تلخ اوله گونار سولسشر برای هواداران یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که جایگاه دومی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را قطعی کرده، روز یکشنبه در هفته آخر مسابقات مهمان ولورهمپتون خواهد بود. این در حالی است که آن ها تنها چهار روز بعد از این مسابقه باید در دیدار نهایی لیگ اروپا به مصاف ویارئال بروند.

 

هری مگوایر، مدافع و کاپیتان منچستر یونایتد، یکی از مهمترین نگرانی های هواداران این تیم برای بازی برابر ویارئال محسوب می‌شود. او که از ناحیه مچ پا آسیب دیده طی روزهای گذشته عصای خود را کنار گذاشت اما با این وجود اوله گنار سولسشر به حضور او در در دیدار برابر ویارئال خوشبین نیست.

 

سولسشر در این باره گفت: "او در حال راه رفتن است اما از راه رفتن تا دویدن فاصله زیادی وجود دارد بنابراین صادقانه بگویم نه، فکر نمی کنم او را در گدانسک ببینیم. با این حال من می‌خواهم تا سه شنبه شب یعنی آخرین جلسه تمرینی به او فرصت بدهم و ببینم که آیا می‌تواند در آن حاضر باشد یا خیر اما این را هم بگویم که بهبود مصدومیت های رباط به زمان احتیاج دارد."

 

 

1599637

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " هری شخص بسیار مهمی در رختکن محسوب می شود و رهبر ماست و فکر می کنم قبل از اینکه هواداران دوباره به ورزشگاه برگردند همه صدای او را در حال رهبری تیم می‌شنیدند. او می‌خواهد تیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. از روی سکو هم به تیم کمک خواهد کرد و در صورت غیبت به رختکن خواهد آمد تا از آمادگی تیم برای حضور در فینال اطمینان حاصل کند."

 

سولسشر درباره وضعیت مک تومینای، فرد و آنتونی مارسیال نیز گفت: "من می‌دانم که آنتونی مارسیال را در اختیار نخواهیم داشت اما فرد و مک تومینای خوب هستند."

 

 

1538887

دیدگاه‌ها