کد خبر : 1756924 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:56 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

شوک به گرگ‌ها؛

جدایی نونو اسپریتو از وولوز در پایان فصل

نونو اسپریتو سانتو پس از آخرین مسابقه این فصل در لیگ برتر از ولورهمپتون جدا خواهد شد.

جدایی نونو اسپریتو از وولوز در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپرینتو سانتو، سرمربی پرتغالی ولورهمپتون، در طول چهار سال فعالیت خود در این باشگاه توانست گرگ ها را از چمپیونشیپ به لیگ برتر برساند. او همچنین پس از صعود به لیگ برتر توانست در دو فصل پیاپی لیگ برتر را در رده هفتم به پایان برساند.

فصل قبل نیز شاگردان اسپریتو سانتو توانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برسند.

 

1603998

 

اسپریتو سانتو گفت: "از روز اولی که به این باشگاه آمدیم هدف ما ایجاد تغییرات مثبت و به جلو راندن این باشگاه فوتبال بود، و به خودم افتخار می کنم که می توانم بگویم ما هر روز همین کار را کردیم. ما به اهداف‌مان رسیدیم؛ با شور و اشتیاق و در کنار هم.

در ابتدا می خواهم از هواداران تشکر کنم که همه آنها به ما برای رسیدن به قله های جدید برای گرگ ها یاری رساندند و نقشی مهم داشته اند. همچنین مردم شهر که با آغوش باز از ما استقبال کردند و باعث شدند احساس کنیم در خانه خود هستیم.

من همچنین می خواهم که از همه کارکنان ولورهمپتون هم به خاطر حمایت و تعهد تمام و کمال‌شان در تک تک این روزها تشکر کنم.

از همه مهمتر می خواهم از تک تک بازیکنانی که از روز نخست با آنها کار کرده ایم برای وفاداری، فداکاری، سخت کوشی و استعدادشان تشکر کنم. آنها کسانی هستند که این سفر شگفت انگیز را برای ما امکان پذیر کرده اند.

یکشنبه یک روز بسیار احساسی خواهد بود، اما بسیار خوشحالم که هواداران دوباره به مولینکس بازمی‌گردند و ما می توانیم آخرین لحظه ویژه را با هم به عنوان یک گروه به اشتراک بگذاریم."

 

1603997

 

جف شی، رئیس اجرایی ولورهمپتون، در این باره گفت: "نونو لحظات فوق العاده ویژه ای را برای ما به ارمغان آورده است که هرگز فراموش نخواهند شد، اما هر فصلی بالاخره به پایان می رسد.

وفاداری و فداکاری وی در چهار سال گذشته بسیار عظیم بوده است و ما نمی توانیم از او به خاطر پیشرفتی که برای ولورهمپتون رقم زد به اندازه کافی تشکر کنیم.

روز یکشنبه روز قبل از این هم قرار بود روز بسیار ویژه ای باشد و برای اولین بار پس از بیش از یک سال از هواداران مان در ورزشگاه استقبال می کنیم. اما اکنون همچنین یک وداع مناسب با کسی خواهد بود که برای همیشه قسمت مهمی از تاریخ گرگ ها باقی خواهد ماند."

 

 

دیدگاه‌ها