کد خبر : 1756942 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 20:33 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه آخرین بازی لیگ برتر؛

توخل: سهمیه چمپیونزلیگ فشار فینال را کم خواهد کرد

توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه آخرین بازی این تیم در لیگ برتر برابر استون ویلا در روز یکشنبه، درباره این بازی و فینال چمپیونزلیگ صحبت کرده است.

توخل: سهمیه چمپیونزلیگ فشار فینال را کم خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل با پیروزی برابر استون ویلا در بازی روز یکشنبه می توانند با به دست آوردن رده ای در بین چهار تیم بالای جدول، سهمیه حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

توخل به بازیکنان خود گفته که پیشاپیش دیدار فینال چمپیونزلیگ که در تاریخ هشتم خرداد ماه برابر سیتی برگزار خواهد شد، با پیروزی در روز یکشنبه و کسب سهمیه حضور در چمپیونزلیگ برای فصل بعد، از فشار دیدار فینال برابر سیتی بر روی خود بکاهند.

چلسی در صورت پیروزی برابر استون ویلا در آخرین روز از بازی های لیگ برتر می تواند جواز حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ را به دست بیاورد، که این اصلی ترین هدف آبی ها در این فصل بوده است.

 

1604032

 

توخل در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه چمپیونزلیگ باعث کاهش فشار روی بازیکنان چلسی در دیدار فینال این فصل چمپیونزلیگ برابر سیتی خواهد شد، گفت: "قطعا، قطعا. نیازی نیست که این موضوع را به روی خودمان نیاوریم. به طور قطع این اتفاق فشار را از روی ما برمی دارد.

اما وقتی هفته بعد پا به دیدار فینال چمپیونزلیگ می گذاریم، وقتی دو روز مانده به فینال برای این دیدار آماده می شویم، ما در این فینال بازی نخواهیم کرد که به فصل بعد چمپیونزلیگ برسیم. ما برای قهرمانی بازی می کنیم.

ما در این فینال صد درصد طوری بازی خواهیم کرد که جام قهرمانی را ببریم. حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ هم از نتایج جانبی قهرمانی خواهد بود.

ما در چند ماه گذشته بسیار سخت تلاش کردیم، توانایی و کیفیت زیادی را ارائه دادیم و ثبات بسیار زیادی در نتیجه گیری داشتیم، این کاری است که در روز یکشنبه می خواهیم آن را به پایان برسانیم.

می دانیم که قرار است بازی سختی باشد اما ما جزییات چیزی که در انتظارمان است را نمی دانیم. هر چیزی ممکن است در طول 90 دقیقه بازی فوتبال اتفاق بیافتد و به همین دلیل است که همگان این بازی را دوست دارند.

سه تیم این شانس را دارند که دو سهمیه باقیمانده را کسب کنند و خب این یک مسابقه است."

 

1603162

 

چلسی، لیورپول و لستر هر سه این شانس را دارند تا در آخرین روز از رقابت های لیگ برتر سهمیه حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ را کسب کنند.

روز یکشنبه آبی ها به مصاف استون ویلا خواهند رفت، لیورپول میزبان کریستال پالاس است و لستر با تاتنهام رو به رو خواهد شد.

دیدگاه‌ها